Trim til tsx!

Prat om moped & scooter.
Post Reply
stevling
MC: Suzuki tsx 97 mod.

Trim til tsx!

Post by stevling »

Hei. Ha ein tsx 97 mod. Skal setta på trimsylinder. Kva skal eg ha?? Såg på speedoptions.no der fann eg ein 47 mm. sylinder + stempel og stempelringar. tenkte å kjøpa dette, men må eg ha noko meir?? forgassar å dyser?? Høyrte med det lokale mc senteret, og han sa at det var lurast med trimsylindar. får mest ut av da sa han... Mopeden går i ca 60 km/t på flata, (kjem ann på med eller mot vind ;-)) hehe.. takk for alle tips!
Capa
MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.

Re: Trim til tsx!

Post by Capa »

Jaja, du kan jo slenge inn en trimsylinder. ;-)
Tror original forgasser holder (?) rett meg hvis jeg tar feil!
men for mer trim kan du sette inn en større forgasser også.
Dys alltid opp. Evt. bytte til en sterkere plugg, veiv.
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
tsx99
MC: Suzuki Tsx 99mod. pen trim med 47mm.

Post by tsx99 »

Hvis du skal kjøpe deler bruk http://www.mc-deler.com, mye bedre.
funker ekstremt bra med 47mm trimsyl. orginal gasser med 89 dyse (67,5 orginal) og orginal eksos.
kjører det selv, mer holdbart enn full trim og det vekker ikke så mye oppsikt hos onkel polti.
bytt dreving også!
stevling

Post by stevling »

ha bestillt 47 mm sylinder + stempel på speeoptions.no. kom på 1300 m/ frakt. Billigt??
Funke med vanle forgassar og eksos altså?? Utrule bra! Tenkte at eg måtte til å byte forgassar og veiv ++. :D Så eg treng ikkje å tenke på å setta på noko anna enn sylinder å dyser altså? Eg vurderte å berre ha effektannlegg+forgassar, men stor fare for skjering blei eg fortalt. :( Kor fort går mopedn me berre sylindar og dyser då?? og eg har vorte fortalt at det ikkje er noko blom å fjerne, stemme det?? Bytte drevinga også?? til kva størrelse? ha orginal dreving på no..
mange spørsmål på ein gang... :) takk for svar btw!!
stevling

Post by stevling »

gløymte ein ting. fekk eit tips om at eg må ha oljeblanding i bensinen i tillegg til separat olje tank, viss ikkje vil han skjere seg med ein gang. stemme dette??
Post Reply