Hallo!
Suzuki ja, da kan jeg godt komme med en del innspill!
Som du sikkert ser har jeg selv en Suzuki SMX. Dette er en sykkel jeg er kjempe fornøyd med, fordi de er enkle å vedlikeholde, fine å trimme, og man får kjøpt de i gode stander! De er relativt nye, produseres ikke lenger som jeg veit, men det funker bra! RMX og SMX er så og si samma sykkelen. Forskjellen er hjula, husker ikke om noe av ramma var forskjellig også. Jeg syns SMX er da kulest. De har flate SM dekk, og de er veldig brede. Det ser stilig ut, enn de svære tynne cross dekka! Dessuten er vel SMX litt mer uvanelig, så det er mer morsomt å kjøre rundt på en sykkel ikke såå mange har hvertfall. Begge disse to går helt bunn orginalt, så man burde trimme dem får å få mest ut av sykkelen mener nå jeg. Med et effektannlegg kommer du lang vei, og man kan trimme på masse mer! Man lærer seg raskt å mekke på dem, og kan da enkelt vedlikeholde disse sykklene. Enkle å kjøre er de også, da jeg har prøvd flere crossere, men ingen er så gode som disse (mener nå jeg). TSX er eldre, og jeg vil nok si at det er sykler som er litt billigere egentlig. Men absolutt gode å bruek tror jeg (har ikke prøvd TSX før så). De går bedre orginalt og med trim går de enda bedre!
Jeg vil anbefale en SMX, siden jeg syns de er kulest. Finnes jo mange mange andre sykler enn Suzuki, bare å velge og vrake.
Kan godt ramse opp noen "u-deler" med disse syklene som jeg hvertfall har k\lagt merke til:
1. SMX'en min har ikke batteri! Litt dritt da det ikke er noe elektrisk start, eller andre fancy strøm greier. Men hva trenger man dem til?

2. Slike mopeder, også andre merker har en tedens til å bli litt sure i dårlig vær. Men dette er vel moped generelt.
3. Rattlåsen er på siden!
Dette jeg sa nå er bare bagateller og ikke noe å bry seg om. Jeg digger min sykkel hvertfall. Tror du komme til å like din og!