Jaja... NÃ¥ var det min tur

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
kenna650
MC: Suzuki SV-650.

Jaja... NÃ¥ var det min tur

Post by kenna650 »

Nå var min tur til å ha besøk av noen fremmede i garasjen. Sykkelen er der, men tenningslåsen er brutt opp. Stussa når presenningen ikke lå der den burde.
Den stod i fellesgarasje med biler foran så ingen sjans å få den ut uten å flytte en av bilene. Men da har de forsøkt seg på dørlåsen på bilen til naboen. Ødelagt dørlås, men ingenting annet som er stjåler.

Når man da i tillegg ødelegger anleggets fellesport er morgenkaoset komplett. Sheriffen var for opptatt med kaffen sin på morgenkvisten, så her må man klare seg selv.
Noen som vet hva man gjør med en ødelagt tenningslås i rattlåsposisjon? Må bare få flytta den.

Skjønner ikke hva de skal med den gamle sykkelen min etter? Stod en smoooth Harley inni der og. Jaja. Skal ikke få ha noe i fred.
Suzuki SV650S

--------
Racing in monaco, is like driving a helicopter in your bedroom. - R. Schumacher
kenna650

Re: Jaja... NÃ¥ var det min tur

Post by kenna650 »

Etter en dag med stress og mas er saken nå den, forhold anmeldt og sykkelen er satt på verksted og vinterlagring. Utrolig kjip avslutning på debutåret med mc.

Får bare fortsette å lese her, så får jeg snylte på deres opplevelser.

Takk for denne sesongen fra min side :smt022
Suzuki SV650S

--------
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Synd at sesongen slutter på denne måten! Men godt den ikke forsvant iallefall! Det hadde vært en enda kjipere måte å avslutte sesongen på..

Er det kun tenningslåsen som er ødelagt?
kenna650

Post by kenna650 »

Ja.. Var banket et eller annet ned i sylindern. Etter masse jokking fikk jeg den ut av rattlås så jeg fikk flytta på den. Ikke umulig de kommer tilbake.
De hadde tatt dørlåsen på bilen til nabon og. Den eller bilen min må flyttes for å få ut sykkelen.

Ja enda godt de ikke fikk den med seg. Er nok enten amatører eller at de ble avbrutt av noe. Presenningen var satt på igjen :shock:
Suzuki SV650S

--------
KiM
MC: Honda CBR 600F 99mod

Post by KiM »

kenna650 wrote:Er nok enten amatører eller at de ble avbrutt av noe...
Eller rett og slett bare idioter som skulle vært skutt! :evil:

Synd at sesongen din ender slik, er selv i min første sesong og jeg passer godt på den. Men tross alt, så endte det vel nesten så bra som det kunne endt! De fikk iallefall ikke med seg sykkelen...
ingen KiM, ingen kos
kenna650

Post by kenna650 »

Hehe.. Ja. Best å vri det positive ut av det.

Nå står den godt og varmt, tipper den har det bra der. Så får vi håpe sheriffen kommer over faenskapet og gir de straff. Nå er vel straffa for dem like fin behandling som sykkelen får på vinterlagring :shock:
Suzuki SV650S

--------
SBtouring
MC: 2007 Honda CBF 1000

8700 km

Post by SBtouring »

Huff! Trist å høre at sesongen fikk en sånn slutt! Slike tyverier eller forsøk på tyveri skulle OGSÅ i Norge vært straffet etter islamsk lov. Amputasjon av begge hender. Selv om kanskje amputering fra livet og opp hadde vært det beste!

Slikt som du har vært ute for, er vel mest herværk, grunnet sjalusi. Man skulle hatt videoovervåkning i alle garasjeanlegg. Da hadde man i allefall fått tak i jævlene!
Jeg har kjørt på grus.
Jeg har kjørt på gress.
Jeg har kjørt i regn, med viten og vilje.

Sport det ikke lukter hverken bensin eller diesel av, har ingenting med virkeligheten å gjøre.
Capa
MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.

Post by Capa »

Med meg var det slik:
Var glad og fornøy og skulle ut å kjøre en dag. Men hvor i huleste heite var sykkelen min? :-s
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
Post Reply