Del 2. "Boss Hoss 540 Cid." Her er sykkelen nesten ferdig.Gary som bygger sykkelen skal ut på test kjøring. Gary har modifisert sykkelen med en 502 cid Chevy motor som han har stroka til 540 Cid.(8848ccm), han har klart å få 544Hk ut av motoren,og ca 921Nm ved 3400rpm. Denne motoren har hvert test motoren til girkassa til BossHoss pga den voldsomme vridmomentet.Dette var mens Charly eide sykkelen.Etter at Charly brant opp sykelen har Gary modifiser motoren enda mere, så nå holder motoren 584Hk ved 5580Rpm.Han har også modifisert tanken så vi kunne få inn en større forgasser + et større innsug.Dette gjorde de extra Hkène.
Vi skal også montere 300Hk NoS etter hvert.Dette gir sykkelen i kortere peioder ca.884 Hk.(Såppas må man ha får å holde Bussaèn litt bak) Alle delene så nær som ramma og blokka er nye etter velten.Sykkelen får de samme bremsene som sitter i bla. Ferrari, dette pga. at sykkelen nærmer seg 600Kg i vekt.Sykkelen har to gir + Rev.1 gir har en range mellom 0 til 220Km. 2 gir som er et overdrive gir brukes mellom 100Km til 334Km. 2 giret kan jeg ikke bruke under 100Km pga at motoren har for mye krefter å dermed river girkassa i filler.Full gass på andre gir kun over 150Km.Garry sier OBS OBS. Morro blir det nå.

[/img]