Boss Hoss
Boss Hoss
Del 1. Har fått ordre om å legge ut noen bilder av den nye Bossèn jeg får inn i begynnelsen av August.Begynner her med de delene som ikke overlevde.
[/img]
Her er Charly ved de delene som ikke overlevde.En bil kjørte inn i han så sykkelen velta å tok fyr.Charly hadde ikke mere på seg ved velten en det han har her på bildet.Han fikk noen brennmerker på allbuen og en forstuet fot.Charly er en kjent person i Naples Fl,så da han kom seg opp fra asfalten fant han ut at sjåføren vår full og litt vittig,dermed tok Charly å grisebanka fyren mens politiet så på.De tengte også han fortjente litt stryk.Etter dette så fikk jeg annledning til å kjøpe vraket.
[/img]
Her er Charly ved de delene som ikke overlevde.En bil kjørte inn i han så sykkelen velta å tok fyr.Charly hadde ikke mere på seg ved velten en det han har her på bildet.Han fikk noen brennmerker på allbuen og en forstuet fot.Charly er en kjent person i Naples Fl,så da han kom seg opp fra asfalten fant han ut at sjåføren vår full og litt vittig,dermed tok Charly å grisebanka fyren mens politiet så på.De tengte også han fortjente litt stryk.Etter dette så fikk jeg annledning til å kjøpe vraket.
The Boss
Del 2. "Boss Hoss 540 Cid." Her er sykkelen nesten ferdig.Gary som bygger sykkelen skal ut på test kjøring. Gary har modifisert sykkelen med en 502 cid Chevy motor som han har stroka til 540 Cid.(8848ccm), han har klart å få 544Hk ut av motoren,og ca 921Nm ved 3400rpm. Denne motoren har hvert test motoren til girkassa til BossHoss pga den voldsomme vridmomentet.Dette var mens Charly eide sykkelen.Etter at Charly brant opp sykelen har Gary modifiser motoren enda mere, så nå holder motoren 584Hk ved 5580Rpm.Han har også modifisert tanken så vi kunne få inn en større forgasser + et større innsug.Dette gjorde de extra Hkène.
Vi skal også montere 300Hk NoS etter hvert.Dette gir sykkelen i kortere peioder ca.884 Hk.(Såppas må man ha får å holde Bussaèn litt bak) Alle delene så nær som ramma og blokka er nye etter velten.Sykkelen får de samme bremsene som sitter i bla. Ferrari, dette pga. at sykkelen nærmer seg 600Kg i vekt.Sykkelen har to gir + Rev.1 gir har en range mellom 0 til 220Km. 2 gir som er et overdrive gir brukes mellom 100Km til 334Km. 2 giret kan jeg ikke bruke under 100Km pga at motoren har for mye krefter å dermed river girkassa i filler.Full gass på andre gir kun over 150Km.Garry sier OBS OBS. Morro blir det nå.
[/img]
Vi skal også montere 300Hk NoS etter hvert.Dette gir sykkelen i kortere peioder ca.884 Hk.(Såppas må man ha får å holde Bussaèn litt bak) Alle delene så nær som ramma og blokka er nye etter velten.Sykkelen får de samme bremsene som sitter i bla. Ferrari, dette pga. at sykkelen nærmer seg 600Kg i vekt.Sykkelen har to gir + Rev.1 gir har en range mellom 0 til 220Km. 2 gir som er et overdrive gir brukes mellom 100Km til 334Km. 2 giret kan jeg ikke bruke under 100Km pga at motoren har for mye krefter å dermed river girkassa i filler.Full gass på andre gir kun over 150Km.Garry sier OBS OBS. Morro blir det nå.
[/img]
The Boss
Har solgt ja, Men sykkelen har fått en god eier i Oslo.Driver å lager Norske Hør Norske Exospotter tilèn.Norge og Lyd jaja.Har ikke conteinere nok i usa, derfor sen levering her i Norge.Alle conteinere går mellom Kina USA og EU. Håper den kommer den 2 August.Da får jeg prøvd den på Gardermoen den 4 Aug. Den er i hvert fall på sjøen og forhåpentlig i kaldere strøk.(Les Grønland)
The Boss