En hvit en nå ! ... med Marchesini 10-spoke gullfelger, brembo kalipere + pumpe, og slanger, wavediscs, kutte negerleppa, racefit potte... Så har vi en vinner. Hadde ikke sagt nei takk til Öhlins heller
Jøss, den der så veldig bra ut. En ny R-sykkel som faktisk ser bra ut og ikke bare ser ut som et design-misforster Få på noen andre potter her, så blir det bra
Altså, vær vennlig, ikke kommenter slike detaljer. Dette er noe som er obligatorisk å fjerne. Dette er noe som er obligatorisk for å få den godkjent, og derfor vises den slik. Har sett værre skiltplater/oppheng for å si det slik, men det spiller ingen rolle. Vekk skal det.
Dette så jo rikitg bra ut, men skulle hatt bilde av den forfra også!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Faen for en tosk jeg er...så ikke linken med første øye kast gixxer hehe.
Orginalpottene har jo absolutt fått seg ett positivt løft, selv om det er rusk som skal bort hehe. Men er litt skeptisk til fronten. Likte ikke helt de lyktene der... Faen har jeg blitt så jævlig sær siste året, eller har designerne tatt en negativ retning!?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Selv har jeg blitt mer konservativ så jeg ser mer på fargealternativene egentlig. Personlig så spiller det egentlig veldig liten rolle hvordan sykkelen ser ut når man kjører, men hvordan følelse den gir deg, er 10 ganger viktigere.
Satt tidligere i sommer på en 125 scooter som ser ut som en dass, men jeg flira meg ihjel når jeg kjørte For å ta et eksempel...