kor langt går en lett-mc
kor langt går en lett-mc
eg har lenge lurt på kor lenge dei enkeli går før motor og det svikter?.... når eg ser på brukt markedet så er det få som har gått over 40 000.... har sjøl sett litt på en nsr som har gått 34 000... men det er motoren som kansje ikkje er heilt til å stole på.... den har nytt stempel.. men veiv og alle lager blir ikkje dei slakke?
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
kan jo bare ta den opp på støtta liksom dra den mot deg og ta bakhjulet i bakken, da har du fronthjulet i bakken, du burde gjøre det samme med bakhjulet også...Tore^NSR wrote:Viss du er en sterk kar(eller kjenner en) kan du løfte opp fronten,ta tak i forgaffelen å dra den at og fram.beveger den på seg er lageret gåent...
Ellers kan du sette deg opp på sykkelen,ta inn frambremsen dra styre att og fram å kjenne etter slark
men siden du har klart å prute såpass så tror ikke jeg det er et bra kjøp...
trur nok litt av grunnen er at han må bli kvitt den litt fort... fordi han skal ha seg en båt.... treng sikkert ikkje alle pengene... men når eg tenker meg om så må eg få den ned i 20 og:P... men motorene?.. når dei hargått så pass langt?.. er det nok å berre skifte stempel så går dei likelangt igjen?... det er motoren som har gått veldig langt som eg er litt "redde"
må nesten vete litt ting for om eg skal reise å sjå sykkelen, så kjøper eg den med det samme... fordi det er nåken timer ned dit.... men slik eg hører det så går jo sykkelen langt... men om den er verdt pengene er jo en ting?