Harley-tråd?
Harley-tråd?
En ting jeg faktisk lurer på, men som jeg ikke klarer å bli helt klok på. er hvorfor det ikke er underforum for sykkelmerker. F.eksempel Harley-Davidson. er jo flere aktive på forumet, som Juliet og Banditbiker som kjører Harley. Og Bimma og Boxer Wolf kjører jo bimmer, og det er jo en drøss japsesykler her, så hvorfor ikke dele opp i forum for enkeltmerker, så slapp vi at alt ble sausa sammen i ei eneste stor suppe. bouilebasse er godt, men det erforskjell på å blande grønnsaker og blande motorsykkelmerker.
Re: Harley-tråd?
Harley(treskeverk)tråd og andre enkelt tråder er sikkertfint det.. men bør passe på så det ikke blir alt for mange tråder å måtte bla igjennom hver gang.. skal du skrive om f.eks steinknusern (H.D) så er det jo greit med bloggen, men er jo såpass delt opp her så om det er teknisker spm så er det jo i teknisk tråden.. syns vi ikke bør lage so mange kategorier til jeg...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Dette har vært diskutert før!
Men jeg ser ingen grunn til at vi skal kategorisere forumet mere enn det allerede er.
Men jeg ser ingen grunn til at vi skal kategorisere forumet mere enn det allerede er.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
javel, Lordshaft, jeg spør jo dum som jeg er, siden jeg ikke kjenner til hva som har vært før. serbare hva som er nå, og syns det er litt rart, men alt nytt er jo rart, man venner seg til det
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Det kunne hatt interesse i verkstedavdelingen. Så kunne man få merkespesifikk hjelp med treskeverket sitt. Men antakelig så oppsøker de fleste egne merkefora for tekniske problemer. Eller de har kjøpt verkstedhåndbok og regner med at det de ikke finner der finner de ingen som kan her heller. Ikke vet jeg.
På lett-Mc-delen er det jo noen merkeblogger. Men det øker ikke trivselsgraden på forumet.
På lett-Mc-delen er det jo noen merkeblogger. Men det øker ikke trivselsgraden på forumet.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Jeg mener det er mye bedre å ha det litt åpent så alle kan kikke innom alle trådene. Så det ikke blir en form for gjengdannelse i di forskjellige kategoriene.Josie wrote:javel, Lordshaft, jeg spør jo dum som jeg er, siden jeg ikke kjenner til hva som har vært før. serbare hva som er nå, og syns det er litt rart, men alt nytt er jo rart, man venner seg til det
Som hvis en skulle komme inn i HD delen å stille ett dumt spm da så får han ikke så ørene flagrer for at han ikke har harley og har ingen ting der å gjøre.
Nei slik det er nå fungerer utmerket og jeg mener det kan være som det er.
Ny eller gammel medlem, nytt er ikke nødvendigvis rart. Nytt kan være bra og det kan være dårlig.

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Vi kan jo bruke bloggene våre som Harley-tråder vettu Josie, så det er bare å sette igang å blogge 

Vennlig hilsen Juliet
-
- MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...
Må det være egne underforum, da?
Holder det ikke med en og annen egen tråd, for konkrete merker, kanskje til og med egne modeller?
Passe på at når man tar opp et konkret problem for eksempel, relatert til sin egen helt konkrete sykkel, så kan merke og modellbetegnelse bli med i trådtittelen?
Holder det ikke med en og annen egen tråd, for konkrete merker, kanskje til og med egne modeller?
Passe på at når man tar opp et konkret problem for eksempel, relatert til sin egen helt konkrete sykkel, så kan merke og modellbetegnelse bli med i trådtittelen?
- Rookie on pRrreciousss -
Noen andre forum ser men også at dør ut fordi det rett og slett ikke er nok folk til å holde det i gang i roligere tider,, Ved å dele mer opp får man mindre avdelinger og færre folk og sjansen for å dø ut øker,,,,trur eg...
Eller man kan henvende seg til HD forum...så får man sikkert enklere svar på sine spørsmål.Juliet wrote:Vi kan jo bruke bloggene våre som Harley-tråder vettu Josie, så det er bare å sette igang å blogge
Kjør med innsiden...masse som kan ødelegge dagen for deg der ute