Trimming

Verksted for moped, scooter, lett mc og ATV
Post Reply
Robinm93
Posts: 82
Joined: 30 Sep 2008 14:43
MC: Har en Dealim Roadwin. Fin sykkel god å kjøre og veldig behagelig å sitte på. Har ikke gått så mye når eg kjøpte den. Har ikke fått lappen ennå.
Location: bergen

Trimming

Post by Robinm93 »

hallo. Har en Daelim Roadwin streetfighter. (2006)
Lurer på om det er noen som hvet noe om det er noe sperre på kreftene.
Eller en annen måte å trimme på. (ikke boring eller noe som ikke kan angres)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Trimming

Post by Jeanette »

Det er jeg som to ganger har slettet den andre tråden din om trimming under "Lett MC". Ingen vits i å ha samme tråd to steder, så da har jeg latt denne være.

Jeanette
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Trimming

Post by Scotty »

Du har en 4 takter og det er ikke stort du får gjort egentlig. Det er så og si en fulleffekt når det er <-15hk på en 125ccm 4t. Ingen trimpotte etc som vil gjøre noen forskjell.
Robinm93
Posts: 82
Joined: 30 Sep 2008 14:43
MC: Har en Dealim Roadwin. Fin sykkel god å kjøre og veldig behagelig å sitte på. Har ikke gått så mye når eg kjøpte den. Har ikke fått lappen ennå.
Location: bergen

Re: Trimming

Post by Robinm93 »

ok. Var ikke helt sikker på om eg hadde lagt den ut to ganger. Så derfor gjorde eg det igjen.
Robinm93
Posts: 82
Joined: 30 Sep 2008 14:43
MC: Har en Dealim Roadwin. Fin sykkel god å kjøre og veldig behagelig å sitte på. Har ikke gått så mye når eg kjøpte den. Har ikke fått lappen ennå.
Location: bergen

Re: Trimming

Post by Robinm93 »

Scotty wrote:Du har en 4 takter og det er ikke stort du får gjort egentlig. Det er så og si en fulleffekt når det er <-15hk på en 125ccm 4t. Ingen trimpotte etc som vil gjøre noen forskjell.
Ok.
Da er det bare borre sylynderene?
det er den eneste måten?
hanja
Posts: 127
Joined: 18 Mar 2008 18:03
MC: Daelim Roadwin 125 2007
PGO XL-Rider 50 2007(ATV)
Location: Buskerud

Re: Trimming

Post by hanja »

Du kan fjerne plomberingen i lyddempern. Det skal vistnok gi bedre drag på mellomregisteret og ikke minst 5 ganger så tøff lyd! (kjørt en liten tur med en uten plompe) Jeg skal gjøre det til våren på min tenkte jeg.
Brooom
Kjørelengde 2008: 8500km (siden slutten av mai)
Kjørelengde 2009: 2500km (hittil)
Post Reply