Teoritentamen.no
Teoritentamen.no
Holder på med lappen for bil å tenkte å slenge meg på teorien. men vil sjekke litt på teoritentamen.no først..
Er det samma prøven som på tilsynet?
kun et riktig svar pr spørsmål?
Er det samma prøven som på tilsynet?
kun et riktig svar pr spørsmål?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
-
- MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f - Location: Oslo/Fredrikstad
Re: Teoritentamen.no
er tilnærmet lik, men er vel i grunn best å lese i boka 

Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Anbefales fra min side, også prove.no
Bestod på første uten å ha åpna boka, bare tatt prøver på nettet. Kun et riktig svar pr alternativ, ja.
Bestod på første uten å ha åpna boka, bare tatt prøver på nettet. Kun et riktig svar pr alternativ, ja.
-
- MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f - Location: Oslo/Fredrikstad
mulig den har blitt bedre enn den var da jeg leste til prøva..
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Samboern brukte teoritentamen.no for minibusslappen når han leste til teoriprøven. Han synes denne er bedre enn proven.no og det funket veldig bra for ham å lese og teste seg på nett.

Vennlig hilsen Juliet
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
brukte sjæl Prove.no når jeg tok på a1, og synes den funka fjell til det..
Har ikke prøvd teori tentamen ettersom at jeg ikke gadd å betale
Lykke til
Har ikke prøvd teori tentamen ettersom at jeg ikke gadd å betale

Lykke til

Smak og behag. Jeg har aldri åpna boka på noen teoriprøver jeg har tatt, har kun tatt testene på nettet til jeg har 0-1 feil hver gang jeg tar den. Syntes det står så mye piss i boka.
Hva betyr forresten at en ting funker FJELL? :p he he. Er det positivt eller negativt
Hva betyr forresten at en ting funker FJELL? :p he he. Er det positivt eller negativt
'06 GSX-R 600
Når noe funker fjell funker det bra. 

-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
korrektBonnis wrote:Når noe funker fjell funker det bra.

Syns det er mye rart med prove.no, mens teoritentamen.no er bra! Men det lønner seg å lese boka uansett, du får jo med deg mye om mangt som ikke blir nødvendigvis blir spurt om på prøven. Kan hende du har flaks og guller til med å stå på prøven, men jeg vil jo ikke anbefale å bare lese ved hjelp av nettet 
Har enda ikke tørt å ta den ordentlige testen enda (haha, har bare teorien og oppkjøring til bil igjen :\) men jeg vet de stemmer ganske så overens med boka.
Foressten Spiffo, hva mener du med "mye piss i boka"? Er en av kjørelærerene på kjøreskolen her som har vært medforfatter her, og han er kjempeflink.. :s

Har enda ikke tørt å ta den ordentlige testen enda (haha, har bare teorien og oppkjøring til bil igjen :\) men jeg vet de stemmer ganske så overens med boka.
Foressten Spiffo, hva mener du med "mye piss i boka"? Er en av kjørelærerene på kjøreskolen her som har vært medforfatter her, og han er kjempeflink.. :s
- Bare Marte -
Nye erfaringer:
Teoriprøven stemte lite med både teoriitentamen og boka, dessverre. Var veldig lite konkrete spørsmål. Mer sånn tenkeoppgaver om hva som er moralsk riktig...:s
Men jeg sto, etter mye om og men med spørsmålene. Ga egentlig opp til slutt, klikka noe som kunne se fornuftig ut i MITT hode, og avslutta.
Antall feil: 2
Tid brukt: 13 minutter
hahah... bursdagsgave fra biltilsynet :p
Teoriprøven stemte lite med både teoriitentamen og boka, dessverre. Var veldig lite konkrete spørsmål. Mer sånn tenkeoppgaver om hva som er moralsk riktig...:s
Men jeg sto, etter mye om og men med spørsmålene. Ga egentlig opp til slutt, klikka noe som kunne se fornuftig ut i MITT hode, og avslutta.
Antall feil: 2
Tid brukt: 13 minutter
hahah... bursdagsgave fra biltilsynet :p
- Bare Marte -
Besto teoriprøven klasse. B i dag med 1 feil.
Må si at prøvene på nettet og den på biltilsynet er helt forskjellige! My lettere på tilsynet.
jeg gidda ikke lese engang
Må si at prøvene på nettet og den på biltilsynet er helt forskjellige! My lettere på tilsynet.
jeg gidda ikke lese engang
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Bestod igår med 4 feil, hvor 2 av feilene var førstehjelp
Synes personlig den var vanskligere på biltilsynet, der var spørsmålene vinklet på en annen måte enn på nett.

Synes personlig den var vanskligere på biltilsynet, der var spørsmålene vinklet på en annen måte enn på nett.
06´ Honda Varadero 125
(x) 08´ Suzuki Burgman 125
(x) 07´ Cagiva Raptor 125
(x) 07´ Derbi Senda SM 125
(x) 08´ Suzuki Burgman 125
(x) 07´ Cagiva Raptor 125
(x) 07´ Derbi Senda SM 125
Jeg hadde 1 feil på trafikkregulering 

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008