Assen Motogp 09

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Svinso

Assen Motogp 09

Post by Svinso »

Jeg og noen kamerater drar nedover til Assen i Juni for å få med oss 9(?) runde av motogp.

Det blir jo uten tvil sinnsykt gøy, men siden jeg aldri har vært på et motogp løp før er jeg ikke helt sikker på hva som lønner seg av rent praktiske ting.

Vi snakker om å leie bil i Amsterdam og dure til Assen, for å ligge på campingplass der. Høres det ut som en god ide? Regner med at slike steder blir fullt ganske fort så det lønner seg vel å være tidlig ute.

Lønner det seg å kjøpe pakkereiser, eller å skreddersy sin egen reise?

Er det noen som her som har vært i Assen før? Noen anbefalinger om hvor det er fint å tilbringe noen netter?

Dere som har vært på gp-løp før, kom med alle slags innspill og anbefalinger :D
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Assen Motogp 09

Post by tshansen »

Hiver meg på denne. Har selv lyst sørover i sommer å få med meg ett MotoGP løp, men har desverre ingen erfaring reint praktisk.
Regner med vi tar fly nedover, setter igjen syklene hjemme. Da det blir mye kjøring for ei lita uke.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Assen Motogp 09

Post by Desmo-Dude »

Har vært i Assen 3 ganger før,og det anbefales på det sterkeste.Vi har kjørt sykkel ned alle gangene,men det sliter relativt mye på dekk og slikt,så kommer til å kjøre bil neste gang.Campinger er det masse av der nede,men det blir fort fult.Dette er campingen vi har brukt http://tt-camping.sudosa-desto.nl/ Relativt stille og rolig,øltelt med servering av frokost og junk,fine dusjer og doer,gangavstand til banen,bevoktet og inngjerda område til syklene.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Post Reply