hvilken nettbutikk

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

hvilken nettbutikk

Post by RH racing »

hvilken butikk ville du brukt om du skulle bestilt mye deler til sykkel?? skal bestille: undertray, db skjerm, baklykt, blinkers, crashpucker + sikkert noe mere til min nå..trenger anbefallinger til shoppe sted. lønner det å ta alt på samme sted eller noe her og noe der? kjøpt en del vi pit stop mc import.. men lønner det seg å handle i det store utland?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Re: hvilken nettbutikk

Post by xadox »

uten tvil solomotoparts.com

ring dem da får du 5-15% rabatt pluss at de skriver ned verdien pga tollen... topp service bra priser :)

Har handlet mye på nett men dette var den beste butikken i statene jeg har handlet hos. :)

Høres nesten ut som om jeg jobber der men jeg gjør ikke det :P
1.3.1.2
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

De nettbutikkene jeg bruker har stort sett ikke deler til kawa (ihvertfall ikke firtaktere!), så det eneste jeg kan annbefale er ebay. Har nevnt det før, men holder du hodet kaldt er det mye spennende der til en billig penge. Det er MYE å spare på å handle på nett. Høy dollarkurs og lavt pund gjør at engelske nettbutikker kan være et godt valg.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

vel.. fått en del % på et fint sted i norge, så lenge jeg handlet mye... ser ut til at jeg kommer rundt samme prisen som visst jeg skulle handlet fra ex: usa pga frakt og toll. + litt lettere å reklamere om det er no galt til steder i norge. har kjøpt alel delene til tidligere sykkler på dette stedet så, et godt kundeforhold gir goe priser ;) så blei en god bestilling derfra i går..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply