Blinklyskonverteringskit

Prat om tung MC.
Ostby

Blinklyskonverteringskit

Post by Ostby »

Hei jeg er ny her på forumet og lurer på om dere vet om man får kjøpt et blinklys konverteringskit ALA dette: http://www.evoluzione.net/vitem80020.htm
i norge?
Til ducati 748
Har de det på Løvaas?
Må få det litt cleant under pottene :)
01' Ducati 748r
jornhan

Re: Blinklyskonverteringskit

Post by jornhan »

Ostby wrote:Hei jeg er ny her på forumet og lurer på om dere vet om man får kjøpt et blinklys konverteringskit ALA dette: http://www.evoluzione.net/vitem80020.htm
i norge?
Til ducati 748
Har de det på Løvaas?
Må få det litt cleant under pottene :)
Velkommen til forumet.Løvaas forhandler jo ducati så de bør jo ha sånt eller skaffe det.
Ostby

Evoluzione.net

Post by Ostby »

Jeg bestilte varene fra Evoluzione.net utrolig bra service! Fikk varene fra Los Angeles på 1 og en halv dag. Sykeste levereingstiden jeg har hørt om!
01' Ducati 748r
jornhan

Re: Evoluzione.net

Post by jornhan »

Ostby wrote:Jeg bestilte varene fra Evoluzione.net utrolig bra service! Fikk varene fra Los Angeles på 1 og en halv dag. Sykeste levereingstiden jeg har hørt om!
Dæven,det var rimelig rask levering :D.
pelsen
MC: litt

Post by pelsen »

Det var kjapp levering, var det UPS som kom med pakka?

Noen selskaper er kjappe og ser ut til prioritere rask leveranse.

Jeg bestilte deler fra england for tre uker siden, de ligger hos Nordisk Ekspress og der har de ligget i over to uker nå. Ser ut til at det firmaet driter i kundene sine.
748R
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory

Post by 748R »

legg inn noen bilder av montering og resultat da. kjører gul 748r selv og har ikke finni noen fete blinklamper jeg vil ha enda :?
xxx
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Her er en variant,i matt aluminium, som jag satte på S4R'en min.
Image
Får dem i blank alu,svartlakkert og i hel karbon. De har lik fasong alle.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Ostby

Post by Ostby »

Blinklysene forsvinner helt, de går opp i baklysene som dere ser her på bildet.. Vet ikke hvor lov det er men.. og skiltet får jeg da lengere inn.
Image

Flere bilder kommer etter det er montert.
01' Ducati 748r
pelsen

Post by pelsen »

Hvis det er problemer med å finne passende blinklys kan man bruke følgende metode:
Skru blinklysene av og legg dem i delekassa, problem løst.
Det er ikke påbudt med blinklys på sykkel.

Har et sett med ubrukte blinklys til min Ducati, vet egentlig ikke åssen den ser ut med blinklys for de var allerede skrudd av når jeg kjøpte den.
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

pelsen wrote:Hvis det er problemer med å finne passende blinklys kan man bruke følgende metode:
Skru blinklysene av og legg dem i delekassa, problem løst.
Det er ikke påbudt med blinklys på sykkel.

Har et sett med ubrukte blinklys til min Ducati, vet egentlig ikke åssen den ser ut med blinklys for de var allerede skrudd av når jeg kjøpte den.
Men er det krav til annet enn at de skal virke,om blinklys er montert? Noen sier at det er godt nok,noen mener de må være CE-merket. Har du info?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
pelsen

Post by pelsen »

Desmo wrote:Men er det krav til annet enn at de skal virke,om blinklys er montert? Noen sier at det er godt nok,noen mener de må være CE-merket. Har du info?
Det er vel krav til E-merking på alle lykteglass på motorsykler. Mulig kravet er omgjort til CE-merking på nyere sykler.

Tror ikke det er noen stor risiko for å få mangel-lapp på dette i en kontroll langs veien, men de ser etter slike ting ved registrering av bruktimportert kjøretøy.

Kjøring med rake rør eller bråkepotter kan være risikabelt noen steder, men uoriginale blinklys...neppe.
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

Ostby, det du gjør er å kjøpe LED pære med kretskort som gjør det mulig å bruke den ene halvdelen av den ene av baklysene som blinkers, har gjort det samme selv,men jeg kjøpe undertail med dette integrert :wink:
Godfather of K1M

Post by Godfather of K1M »

Du bestilte delene fra Los Angeles..... Skiltene dine---> LA :D

Høhø :P Bare en liten detalj fra en guttunge som kjeder seg.... :roll:
Motorhispania RX 2003
Ostby

Post by Ostby »

Jepp nå funker det utmerket! Ble veldig bra. Synes godt, og hvis jeg bremser mens jeg blinker, går det over til hissigblink. Bilder kommer i morra. Skulle bare hatt på monoposto salen og nå, hadde det ikke vært for dama.. :cry:
01' Ducati 748r
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Så en idag med samma sykkel og samme hjelm, bare at biken var gul. Trodde det var deg fordi du har en gul en som avatar. Jaja, Ducatister liker vel mye av det samme :lol:
Post Reply