i norge?
Til ducati 748
Har de det på Løvaas?
Må få det litt cleant under pottene

Velkommen til forumet.Løvaas forhandler jo ducati så de bør jo ha sånt eller skaffe det.Ostby wrote:Hei jeg er ny her på forumet og lurer på om dere vet om man får kjøpt et blinklys konverteringskit ALA dette: http://www.evoluzione.net/vitem80020.htm
i norge?
Til ducati 748
Har de det på Løvaas?
Må få det litt cleant under pottene
Dæven,det var rimelig rask leveringOstby wrote:Jeg bestilte varene fra Evoluzione.net utrolig bra service! Fikk varene fra Los Angeles på 1 og en halv dag. Sykeste levereingstiden jeg har hørt om!
Men er det krav til annet enn at de skal virke,om blinklys er montert? Noen sier at det er godt nok,noen mener de må være CE-merket. Har du info?pelsen wrote:Hvis det er problemer med å finne passende blinklys kan man bruke følgende metode:
Skru blinklysene av og legg dem i delekassa, problem løst.
Det er ikke påbudt med blinklys på sykkel.
Har et sett med ubrukte blinklys til min Ducati, vet egentlig ikke åssen den ser ut med blinklys for de var allerede skrudd av når jeg kjøpte den.
Det er vel krav til E-merking på alle lykteglass på motorsykler. Mulig kravet er omgjort til CE-merking på nyere sykler.Desmo wrote:Men er det krav til annet enn at de skal virke,om blinklys er montert? Noen sier at det er godt nok,noen mener de må være CE-merket. Har du info?