motoren funker fint på kald motor men med en gang den blir varm så begynner ting å skje.
Om den bare står på tomgang og jeg drar den opp til 6000 o/min og slipper gassen så stagnerer den på rundt 3000 o/min ett par sekunder og etter det så detter den ned til nesten stopp også går turtallet opp og ned fra ca 750 til 1ooo. Det er innsprøytning på sykkelen og jeg har prøvd å gå rundt med startgass for å sjekke falskluft men ingen endring. HHHHHHHEEEEEEEEEEEELLLLLP MEEEEE før jeg blir GGGGGAAAAAL
Nå skal jeg ta en bråsjangs, uten å si noe for sikkert så blir dette et skudd i blinde. 98-98 mod gsxr har hatt en kjent feil i CDI enheten(selve "hjernen" ) Om dette har noe å si for ditt problem så kan det jo være dét som er feilen
Har vært en del skriving om Dynojet og Power Commander i andre tråder på forumet her i det siste. Vet du om det er montert noe sånt på din sykkel? Eller kanskje HAR vært? Mitt inntrykk fra andre forum på nettet er at ikke alle slike modifiseringer er like vellykkede.
Dominator wrote:Har vært en del skriving om Dynojet og Power Commander i andre tråder på forumet her i det siste. Vet du om det er montert noe sånt på din sykkel? Eller kanskje HAR vært? Mitt inntrykk fra andre forum på nettet er at ikke alle slike modifiseringer er like vellykkede.
Det har du så aldeles rett i. Flere sykkler som ikke går godt uten "perfekt" justering av dette. Har sett mange eksempler på dårlig just..