hei,
lurer på om noen har noen tips til hva som kan være feil. Sykkelen stopper plutselig etter ca. 1 times kjøring. Ingen varsel i forkant. den er ikke varm, kjørte når det kun var et par grader ute og ingen køkjøring, det skjer heller etter jeg har dragd litt på. Dette har nå skjed 2 ganger, nå siste gang fikk jeg ikke start på den igjen. Har nytt batteri som det har vært litt problemer med, men forstår ikke hvorfor den plutselig stopper. Har sendt den på verksted men kvir meg til diagnose og regning alt, så hvis noen har noen tips med samme erfaring er det bra.
cbr 600f stopper
Re: cbr 600f stopper
Du har et elektrisk problem ut i fra beskrivelsen om at du ikke merker noe som helst før du står der. Og da er det bare tull å drive noen ytterligere diagnostisering på nett. En moderne motorsykkel er såpass kompleks mht. el-komponenter og el-nett at det er enten bare å finne fram måleutstyr og verktøy selv, utnytte velkvalifiserte bekjentskaper eller å stole på at du har valgt det best tenkelige verkstedet du har tilgang til. mht. feilsøkning.
Lykke til uansett.
Lykke til uansett.
Re: cbr 600f stopper
Var det jeg også tenkte først, men siden han sier at han ikke merker noe først.....
Normalt merker du ising i god tid før motoren stopper (fusking, krever mer gasspådrag etc.).
Dessuten skal det ikke være noe problem å starte en varm motor etter man har stoppa pga. ising. Var mange ganger det valget man hadde på eldre nedisa Kawaer.
Normalt merker du ising i god tid før motoren stopper (fusking, krever mer gasspådrag etc.).
Dessuten skal det ikke være noe problem å starte en varm motor etter man har stoppa pga. ising. Var mange ganger det valget man hadde på eldre nedisa Kawaer.