jeg har lyst til å sette på et arrow effektannlegg, å større dyse, å k&n powerfilter..
er det noe mer jeg trenger å sette på da, får å ikke kjøre med en motor som kommer til å bli ødelagt..?
og hvor fort kommer rsen til å gå da? og aksen er den brukbar??
vet noen om noen plasser jeg kan kjøpe alt dette?? kommer det til og koste mye??
trimming av rs..
du kan jo gjøre den uplombert, det vil si eff.anlegg, og fjerne plombe i CDI og luftfilterboksen. du må også sette på en el-eksosventil eller en vacuum stryrt ventil. etter at dette er gjort må du dyse opp til 135#
(ikke noe fasit svar, men det er det jeg kjører med og det funker bra)
med dette får jeg min Rs opp i 165 ca, har hatt den i 170 men det liker den ikke
(dette er på speedo vel å merke)
men duk eff.anlegg vil den kanskje gå 155 ca. du vil få et mye bedre drag hvis du samtidig setter på en eksosventil
med dette får jeg min Rs opp i 165 ca, har hatt den i 170 men det liker den ikke

men duk eff.anlegg vil den kanskje gå 155 ca. du vil få et mye bedre drag hvis du samtidig setter på en eksosventil
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
ok, 1000 takk får tipse(ne)..koster det my tilsammen alt dette her da??ca(2) wrote:du kan jo gjøre den uplombert, det vil si eff.anlegg, og fjerne plombe i CDI og luftfilterboksen. du må også sette på en el-eksosventil eller en vacuum stryrt ventil. etter at dette er gjort må du dyse opp til 135#
med dette får jeg min Rs opp i 165 ca, har hatt den i 170 men det liker den ikke(dette er på speedo vel å merke)
...