Senking av Yamaha Thundercat
Senking av Yamaha Thundercat
Jeg har en Yamaha yzf 600r som jeg vil senke, etter mye søking på nettet så ser jeg at det er to produsenter de fleste "seriøse" forhandler; Hyperpro og Promoto. Hva er "best" av disse to? Ser at måten å gjøre dette på er å feste noen stag slik at demperen blir presset ned, er det noen som har gjort dette tidligere? Vil det forverre kjøreegenskapene?
Re: Senking av Yamaha Thundercat
Jeg har selv ingen erfaring med å senke sykkel. Heller ikke hvordan de gjør det best mulig. Men skulle tro og mene at det ikke skulle ha så mye å gjøre med kjøreegenskapene. Sykkelen vil vel bli stivere, men bortsett fra det vet jeg ikke 

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Har litt å gjøre med kjøreegenskapene, da du endrer fjæringsvei og tyngdepunkt, men det er nok bare en tilvenningssak.. Vet det er flere som kjører med senka sykkel som ikke klager på kjøreegenskapene 

Flott. Snakket med MC-marine i Bergen som selger Promotos senkesett at fjæringsvei vil være den samme og at da eneste forskjellen en vil merke er at sykkelen subber lettere i svinger iom at den blir lavere...
Noen som vet hvordan det er å montere dette selv (Da mener jeg ikke selv, som i meg, men hos den litt mer "mekaniske halvdelen" i huset
)? Eller bør en heller bite i seg de 2900 kr forhandlere her i landet skal ha for settet, kontra €90 hvis man bestiller fra det o'store utland. ?
Noen som vet hvordan det er å montere dette selv (Da mener jeg ikke selv, som i meg, men hos den litt mer "mekaniske halvdelen" i huset

jeg mener og tror at dette er relativt enkelt å gjøre selv! Har du en litt mekaniker dyktig person i hustanden fikser han/hun dette lett.
Om du vil kjøpe det her eller i utlandet kommer nok an på hvor fort du vil ha det.
Om du vil kjøpe det her eller i utlandet kommer nok an på hvor fort du vil ha det.

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Du må slippe ned gaffelbeina til et riktig nivå i forhold til lengden på den nye demperlinken som skal monteres.
Jobben krever vanlige håndverktøy, en momentnøkkel og litt fett om du får tilgang til nålelagre. Er usikker på linkoppsettet på Thundercat.
Demonteringa bør man være forsiktig med om man ikke vil bruke timer på å plassere løse nåler riktig. OM linken er opplagra med nålelager da.
Jobben krever vanlige håndverktøy, en momentnøkkel og litt fett om du får tilgang til nålelagre. Er usikker på linkoppsettet på Thundercat.
Demonteringa bør man være forsiktig med om man ikke vil bruke timer på å plassere løse nåler riktig. OM linken er opplagra med nålelager da.