spurte på pris for komplett givi-koffertsett uten toppboks til vfr-en min idag ved den lokale mc-sjappa..
nesten 7000kr måtte jeg ut med for monteringssett, bærer, og 2 stk 35 liters sidekofferter.
syntes det var litt drøyt så jeg tenkte å spør folk her inne på forumet om det er steder jeg bør sjekke priser på sånt. er det noen steder sånt er billigere? gjerne i utlandet
det må ikke være givi, det kan være andre merker..
hvilke andre merker produserer koffertsett?
sidekoffert til vfr 2001 modell
Re: sidekoffert til vfr 2001 modell
Sjekket litt rundt dette i vinter, og det viste seg vel egentlig at det var veldig lite å tjene på import. Prisene på Givi er faktisk ikke så ille i Norge. Du sparer litt på å selv reise til Sverige og kjøpe der (pga. kursen). Selv endte jeg opp med å kjøpe brukt, men kofferter ligger ikke lenge på finn og de selges ikke akkurat billig. Jeg hadde flaks og fikk et godt brukt par av E360N for tusenlappen, men tror du generelt må regne rundt det dobbelte. Er en engelsk side også hvor du kanskje muligens kan spare litt. Søk på motorcycle hard luggage på google, så burde du finne den. Var noe med hard luggage i webshopnavnet.
Du kan sjekke opp andre merker som Kappa, Hepcko & Becker, Krauser og Shad (de jeg kommer på i farten). Men det koster uansett.
Sten R
Du kan sjekke opp andre merker som Kappa, Hepcko & Becker, Krauser og Shad (de jeg kommer på i farten). Men det koster uansett.
Sten R