Service deler
Service deler
hvor handler dere service deler som olje, filter, plugger og sånnt? er jo svindyrt hos forhandler...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- esstrom
- MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Re: Service deler
Jeg har nettop begynt å bruke ebay, og man kan spare litt penger her, men man bør vel bestille i store kvanti hvis man skal spare penger.
Edit: olje får man kjøpt på Biltema
Edit: olje får man kjøpt på Biltema

har hørt litt av hvert om tema olja.. er nok grei på normal kjøring.. men denne blir for tynn om man gasser og herjer litt.. aldri selv brukt denne på egene kjøretøy..
hva er poenget med K&N oljefilter? har det egentlig no hensikt? eller show-off?
hva er poenget med K&N oljefilter? har det egentlig no hensikt? eller show-off?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- esstrom
- MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Slik jeg har forstått det, har det vel noe med hvor lenge du kjører før du bytter olje, hvis du vil kjøre lenge før filter bytte er K&N bedre å bruke(slik jeg har forstått dette) jeg bruker selv high flow filter og bytter etter endt sessong, tror noen andre må komme med innlegg om dette, synes high flow filtre virker som et kurrant filter.
har tidligere kun kjørt orginal filter uten prob.. men ser liksom di som stasjer opp sykklene har jo alle k&n oljefilter.. spes R sykkler..
- PerTore
- MC: 1997 Kawa ZX6R Ninja
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant - Location: Vestfossen, Øvre Eiker
Jeg har handla deler fra Mekonomen. Mest fordi jeg har firma-avtale med de, og får gode rabatter , men også fordi de har høy kvalitet på servicedeler, og har greie priser på Castrol-oljer. Dessuten får jeg en utsøkt service der og delene levert på døra samme dag de får de inn på lager (maks 1-2 dager) Min mekonomen forhandler er forøvrig Fossum Bil på Skollenborg (Kongsberg)
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!
Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/
Livet det er Kawa-grønt!
Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/