Noen som har peiling på det med fake kjennemerke/skilt? Nå tenker jeg org. skiltstr. / miniskilt, som er litt mindre enn org. str. altså skilt som tiltrekker seg lite til ingen oppmerksomhet mtp størrelsen, MEN som har fake registreringsnr.? Står mellom det og et miniskilt med rett reg. nr. , og heller skitne det litt til. Si man kjører mye gris, noe som vil si stor fare for tystere, samt bli tatt i kontroller (men man kommer til å kjøre fra de) hva tror dere da er lurest? Et miniskilt i seg selv, samt at det er skitna til, vil ikke gjøre det mulig for folk å tyste registreringsnr., MEN det vil vel garantert lokke til seg politi, som i utgangspunktet ikke hadde stoppet deg, om man i perioder kjører lovlig? Et fake skilt vil føre til at tystere har et reg.nr. å rapportere (her snakker vi f.eks. UE 4458, ikke navn som obvious er fake som f.eks. "ME COOL" osv. :p), men det er igjen fake, og politiet må ta deg for å bevise det. Noe som blir en vanskelig oppg. om man ikke bor på et lite sted (slik som jeg desverre gjør), men det kan jo også gjøre at politiet blir mer ivrige på å ta deg, altså at de vet du har fake skilt?!
Dette er bare mine tanker om temaet, mulig jeg har feil, men uansett, ser fram til å få svar