Bot för 57 i 60-sone!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Bot för 57 i 60-sone!

Post by rerell »

Fick den i morse. 1600 spänn! :D

Image

Jag tyckte att det var ganska roligt faktiskt.
Last edited by rerell on 19 Aug 2005 00:47, edited 1 time in total.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Stå på ditt :lol:
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

WTF?
57 i 50 sona... så skal du få 1600 spenn i bot?!? hva faen?
aargh!
det er dyrt å holde øya på veien, og ikke stirre på speedomoteret til en hver tid!

Jeg fikk 4200 :shock: i bot for å kjøre 80 i 60 på gamle mossevei... greit nok at det er for fort, men 4200kr da!!! er det mulig?!?
Felferdsland my ass!
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det var 57 km/t i 60 sone Dilletanten. :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

det hadde jo vært ENDA verre eller hva Jalmar? :D
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Er det ikke nå de fleste her skal kalle rerell for MORDER og PSYKOPAT også videre også videre.. Alle dere som er så jævla opphengt i at man ikke må kjøre en kilometer for fort.
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Hællemåne.. 57km/t er jo cruisefart. Burde ikke hatt bot uansett.

Du kan jo klage på avgjørelsen og si at du ikke kan motta bot fra politi som ikke er sikker på hva fartsgrensa er.. :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Si at speedometeret viste feil :D
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

R wrote:Er det ikke nå de fleste her skal kalle rerell for MORDER og PSYKOPAT også videre også videre.. Alle dere som er så jævla opphengt i at man ikke må kjøre en kilometer for fort.
....det er vel heller snakk om å være såpass reflektert at man innser følgende fakta:

Kjører man for fort i forhold til tillatt hastighet risikerer man faktisk å bli tatt for det, og må da følgelig betale det det koster. Det skulle vel ikke komme som noen overraskelse på noen i dette landet at bøtesatsene for fartsovertredelser har blitt rimelig store.

Syting og kjefting over bøter er generelt sett litt latterlig og patetisk, spør du meg.

T'Weed
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Dette forelegget er faktisk ugyldig. Det inneholder formelle feil og er i prinsippet ikke verdt en dritt.
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Tumbleweed wrote:
R wrote:Er det ikke nå de fleste her skal kalle rerell for MORDER og PSYKOPAT også videre også videre.. Alle dere som er så jævla opphengt i at man ikke må kjøre en kilometer for fort.
....det er vel heller snakk om å være såpass reflektert at man innser følgende fakta:

Kjører man for fort i forhold til tillatt hastighet risikerer man faktisk å bli tatt for det, og må da følgelig betale det det koster. Det skulle vel ikke komme som noen overraskelse på noen i dette landet at bøtesatsene for fartsovertredelser har blitt rimelig store.

Syting og kjefting over bøter er generelt sett litt latterlig og patetisk, spør du meg.



T'Weed
Har jeg sagt noe annet?
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

Tumbleweed wrote:
R wrote:Er det ikke nå de fleste her skal kalle rerell for MORDER og PSYKOPAT også videre også videre.. Alle dere som er så jævla opphengt i at man ikke må kjøre en kilometer for fort.
....det er vel heller snakk om å være såpass reflektert at man innser følgende fakta:

Kjører man for fort i forhold til tillatt hastighet risikerer man faktisk å bli tatt for det, og må da følgelig betale det det koster. Det skulle vel ikke komme som noen overraskelse på noen i dette landet at bøtesatsene for fartsovertredelser har blitt rimelig store.

Syting og kjefting over bøter er generelt sett litt latterlig og patetisk, spør du meg.

T'Weed
Jeg syns det generelt er latterlig og patetisk når folk til en hver tid skal stå frems i køen for å vise alle hvor korrekte og flinke voktere av moralen de er!
*ptoi* :evil:
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

R wrote:Har jeg sagt noe annet?
Noe annet enn hva?

T'Weed
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

Banditbiker wrote:Dette forelegget er faktisk ugyldig. Det inneholder formelle feil og er i prinsippet ikke verdt en dritt.
Det er jeg enig i! Når en politibetjent ikke greier å fylle ut et foreklet forelegg på riktig måte, ville jeg satt spørsmålstegn på om han faktisk greier å måle riktig fart!
Han skriver 60 sone... men det var i 50 sone, han kunne like gjerne skrevet feil fart han målte deg i!
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

dilletanten wrote: Jeg syns det generelt er latterlig og patetisk når folk til en hver tid skal stå frems i køen for å vise alle hvor korrekte og flinke voktere av moralen de er!
*ptoi* :evil:
Det handler ikke om moral eller å være politisk korrekt, det handler om å forholde seg til realitetene. Les innlegget mitt en gang til.

T'Weed
Post Reply