Mener det faktisk er 114.
Satt på med broren min engang, ble stoppet i 111 med Fløyfjellstunnel. Han fikk beskjed om at hadde han kjørt i 114 hadde lappen røke. (Det er 80-sone med Fløyfjellstunnelen vissst dere ikke visste det. )
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Åja. Sikkert min bror som hørte feil eller purken som sa feil.
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
for og si det sånn var jeg bare kjempe glad for og få lov til å kjøre videre vet at jeg hadde hatt 160ish gjenom tunnellene der så det som skjedde var at de ikke klarte og få en ordentlig måling før 4 felten begyner og da blinket de oss inn og var veldig greie å ha med å gjøre. sa at vi måtte gi oss med sånn tulle kjøring. og er jo helt sant det,. har faktisk aldri kjørt sånn kjøring ut fra byen siden.. er så manger andre veier og kose seg på