
Hva skal jeg velge? :S
forresten, hvis jeg kjøper en 08 eller nyere rs sånn ca. hvor mye vedlikehold må jeg gjøre iforhold til yzfen? Hører også at masse slitedeler må byttes ut? Takk for alle tips

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
+1Kriston wrote:Rs er det desidert beste valget.
Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr, er det ikke det Ragnhild sier?carboy wrote:+1Kriston wrote:Rs er det desidert beste valget.
Og freddy: Du trenger ikke en sykkel som går i 130km/h når fartsgrensa er 100 i norge, og veiene er jaggu til og kjøre i betraktelig mer en 130km (PS: sier ikke at jeg kjører fort, men sier ikke at jeg kjører sakte heller)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
En kompis har YZF, fikk den ikke opp på hjulet i førsten. Han byttet potte, dermed fikk han dratt den opp.Kriston wrote:Du kan ikke "wheele" mer om du bytter anlegg hvis det er det du tror.