Ducati serviceverksted i Oppland eller omegn?

Prat om tung MC.
Post Reply
HallgeirBakken

Ducati serviceverksted i Oppland eller omegn?

Post by HallgeirBakken »

Er i ferd med å kjøpe meg min første motorsykkel; en Ducati Monster 620. Sykkelens nåværende eier er en slektning og bor i Irland. Har lest i div poster i forumet her at når det kommer til service på disse maskinene så er det raskt Oslo, Holmestrand og Østfold som dukker opp.

Jeg bor på Lillehammer og tok en telefon til Motorspeed og fikk beskjed om at de helst ikke ville ha service på denne siden de ikke hadde nødvendig data, info og kunnskap på Ducati. Oljeskift var ok, men ikke større servicer. Er det noen som vet hva nærmeste verksted for Ducati ligger når man bor på Lillehammer? Man kan selvfølgelig ta turen til Holmestrand, men praktisk er det ikke å måtte ta fri fra jobben når den skal på service
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Ducati serviceverksted i Oppland eller omegn?

Post by tshansen »

Hei hei, og velkommen hit!

Det er nok desverre ikke mange verkstedene i Norge som tar service på Ducati lengre! Å det mye pga nettopp det du sier. De ikke har nødvendige verktøy, data osv!

Vi er heldig å ha en her i Bergen som kan godt å skru ducati, men han jobber for tiden med ett annet merke, men er veldig flink å hjelpe om det er muligheter for slikt. Vet ikke hvordan dette er i andre byer, men ducati er forholdsvis lett å utføre det meste av servicer på (om du er litt kyndig) Jeg har selv ducati og kunne ikke en skit om sykkelen, men nå kan jeg i bøtter å spann!
Selvfølgelig ikke uten hjelp, men det er ytterst få servicer du må ta på verksted, å da kan det kanskje lønne seg å kjøre den på løvaas....Dette er ett kjempeverksted!!

Håper dette var til litt hjelp for deg.

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply