mye koster det regge en r6 etter den har stått 8 måneder?
mye koster det regge en r6 etter den har stått 8 måneder?
skal jo muligens kjøpe meg r6 jeg skal kikke på, men lurte på om noen her veit hvor mye det sånn ca vil komme på hvis jeg avregistrerer den nå i starten av september og så registrer den på nytt i mars-april . Og må den på visning eller er det bare kanskje?
Nå:Gsx-r600 k8
Re: mye koster det å regge en r6 etter den har stått 8 måneder?
trenger ikke vises... reg avgiften går på hvor gammel sykkelen er.. og har ikke noe med hvor lenge den har stått..
men er den vært regget for under 6mnd siden tror jeg den går under fri reg...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
tusen takkRH racing wrote:trenger ikke vises... reg avgiften går på hvor gammel sykkelen er.. og har ikke noe med hvor lenge den har stått..

Nå:Gsx-r600 k8
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Er vel 3 mnd den fri reg regelen gjelder på. Ihvertfall på bil.
Ligger skiltene dine lenger enn 6 mnd, blir de makulert. Koster jo lite nå som de er i plast.
Leverer du skiltene med engang, utsetter du omreg avgiften til du henter skiltene.
Årsavgiften tilkommer.
Sånn gjorde jeg det ihvertfall når jeg ikke skulle ta ibruk sykkelen min før neste året...
Kan jo være greit å ha en brann og eventuelt tyveri forsikring på sykkelen selv om den er avskiltet. Innbo, garasje forsikring dekker ikke dette...
Ligger skiltene dine lenger enn 6 mnd, blir de makulert. Koster jo lite nå som de er i plast.
Leverer du skiltene med engang, utsetter du omreg avgiften til du henter skiltene.
Årsavgiften tilkommer.
Sånn gjorde jeg det ihvertfall når jeg ikke skulle ta ibruk sykkelen min før neste året...
Kan jo være greit å ha en brann og eventuelt tyveri forsikring på sykkelen selv om den er avskiltet. Innbo, garasje forsikring dekker ikke dette...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Jeg trodde det var fri omregistrering i to mnd. ved eierskifte.
Mens om en og samme eier avregistrerer kjøretøyet sitt, og vil ha dette registrert på seg selv igjen eller 6 mnd kommer det ikke noen om registreringsavgift. Kjøretøyet har jo ikke skiftet eier. Men som de sier, de gamle skiltene vil bli makulert etter 6 mnd på lager hos trafikkstasjonen og er skiltene sendt til makulering må du få bestilt opp nye skilt og betale for disse.
Hvorfor avregistrere?? Rimeligere forsikring? Ble samme pris for min del 4300,- på min R6 om jeg hadde skilter på den 6 eller 12 mnd i året.
Mens om en og samme eier avregistrerer kjøretøyet sitt, og vil ha dette registrert på seg selv igjen eller 6 mnd kommer det ikke noen om registreringsavgift. Kjøretøyet har jo ikke skiftet eier. Men som de sier, de gamle skiltene vil bli makulert etter 6 mnd på lager hos trafikkstasjonen og er skiltene sendt til makulering må du få bestilt opp nye skilt og betale for disse.
Hvorfor avregistrere?? Rimeligere forsikring? Ble samme pris for min del 4300,- på min R6 om jeg hadde skilter på den 6 eller 12 mnd i året.
forsikringspremien på en mc er lagt til sommerhalvåret ja... rart dem har lov til å gjøre det sånnt... greit at det er da man bruker sykkelen... men uansett...