tenningsplate rgt 250
-
- MC: suzuki rg 250 1984. yamaha banshee 350 05 spesialedition
tenningsplate rgt 250
Hei, har problemer med en sykkel jeg kjøpte i sommer, den hadde stoppet for forrige eier og stått lagret inne i 10-12 år... Han mente det var tenningspolen som var gåen, men ikke testet alle deler tror jeg. Jeg har febrilsk prøvd å få tak i delen uten hell
Er det noen som har eller kjenner noen som har rg deler liggende? Fortrinsvis tenningsdeler men kan være andre ting. Det er jo noen ting som bør gåes igjennom i vinter. Noen som vet vor man får dekk til en god pris? håper noen kan hjelpe meg, er helt ny på forumet. på forhånd ev takk. martin lehn

-
- MC: Suzuki RG250+
Re: tenningsplate rgt 250
virker som oss med rg,blir oversett;) funnet noe,er på leit selv, har en del annet om du trenger;)
-
- MC: suzuki rg 250 1984. yamaha banshee 350 05 spesialedition
Ja det er ikke akuratt det folk er mest opptatt av.. Men jeg synes det er en fin sykkel. Hadde en når jeg var 18 nå er jeg 32 og da jeg fant en i sommer på finn, kjøpte jeg den. Har tenkt å importere en rgv fra england, men jeg skal bbruke vinteren på å få rgen så strøken jeg kan...Jeg tror jeg kan få tak i tenningsdelen hos en kar jeg snakket med i helgen, håper det. Sykkelen har stått inne de siste 12! årene så jeg må jo gå over hele sykkelen og da vil jeg jo som sagt prøve å få den så orginal strøken som mulig, kanskje mod litt i motor hvis det er hensikstmessig... Kan du ikke sende meg en mail om hva du ca har av deler? Kunne jo vært hyggelig bare å slå av en prat og..hotmail adressen min er martinlehn@hotmail.com. Martin P.S er ikke så stødig på data men håper mailadressen kom med, det er ikke på alle sider det gjør det..
Har denne sykkelen lik motor som RGV250?
Nei. Parallelltwin på RG, L-twin på RGV (VJ21 og VJ22. VJ23 har 70* twin om jeg ikke tar helt feil).
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
er det ventil i eksosen på 84 modellen?eller kom det på 86modellen med helkåpe som jeg hadde? hva er std effekten på 84 mod?
- erazar
- MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250 - Location: Haugesund
Den gangen jeg var på leting etter deler til rg'en fikk jeg endelig tak i det hos Japan Motor http://www.japanmotor.no/bruktdel.htm Har du prøvd her?
Always remember that you are unique, just like everybody else.