Jaha. Har nå satt i batteriet, og jeg målte da amperen for å se om noe trakk strøm når sykkelen var av. Det gjorde det. Ca 0.03ampere ble trukket, noe som er ganske mye når det ikke skal bli trukket noe ? Jeg prøvde å rive ut sikringer etc for så å måle amperen igjen. Så fant jeg til slutt en singel rød ledning som kobler til en annen singel rød ledning, når jeg trakk ut den så ble det ikke lenger trukket strøm. Noen som vet hva det er for en ledning ?
Håpte det var noen som kjente det igjen siden det var et "spesielt" tilfelle hvor det kun var en singel rød ledning som koblet til en annen singel rød ledning. Får se om jeg får fikset et bilde hvis det ikke er noen som vet. Får å komme til den måtte jeg ihvertfall ta opp både sikringsboksen og de 2 små boksene, hvor dene ene var "relay" sikringen eller noe tror jeg. Da lå denne koblingen rett under der, og den ene røde ledningen strakk seg mot høyre siden av sykkelen og den andre til venstre. Begge så ut til å gå fremover på sykkelen.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."