Skremmende!!! Trodde at den gikk jevnt og trøtt opp i turtall etter jeg hadde nådd den første "sjokket" ved 4 000RPM. Vel, ga full pinne ifra 5 000 ifra 4. i dag. Og kom opp i 8000... I helvette så den fikk krefter då

Var nesten skummelt. Men nå overdriver jeg litt da, siden de ekstra kreftene kom helt uforventet på meg
Bortsett fra det har jeg en j**** hodepine, om det er årsak av at det rant bensin ned på motoren når pappa løftet tanken så langt opp at slangen falt av og jeg pustet inn gassene fra dette når motoren begynte å bli varm eller om det er pga. skruingen eller kjøring
Har kjøpt ny drev (som jeg ga opp å feste etter 5 minutter, ettersom at vi ikke hadde momentnøkkel til å løse opp hjulet bak og løsne litt på kjeden
Også har jeg gått til innkjøp av turtallsperre, som da er enda verre. Siden av merkelige årsaker er den svarte og tjukke jordingskabelen (og en rød en) koblet til + polen på batteriet og en blå på - (!) Og dette skapte då forrvirring hos meg, og jeg koblet da (mest sannsynlig) feil, siden både hovedsikringen og sikringen til turtallsperra røk. Får kjøpe ny sikring til sperra i morgen, har flere hovedsikringer på lager
Bortsett fra det så har jeg også mistet oversikt over når sykkelen sin choke er av og på. Så nå kjører jeg ikke mer til jeg får snakket med tidligere eier
Også blør jeg litt, tror det er fordi jeg vaska hendene med stålull