Honda SFX 50 2002 fjerne plombering i Gianelli potte
Posted: 28 Jun 2010 22:33
Har en SFX fra 2002 der det eneste som er gjort er å fjerne begrensningene i variatoren samt skiftet til Gianelli GO potte (http://www.kgi.se/product-2523-1764.php)
Skal visst være en plombering i framrøret her, men jeg kan ikke se noe. Hvor sitter den, og hvordan fjerner jeg den? Bør jeg bytte dyse da?
Den går i ca 65, men jeg sliter hvis jeg ikke har medfart i oppoverbakker. I en bakke kan det være skikkelig håpløst å kommer over 40 før den bytter gir og drar på igjen. Dessuten synes jeg den bruker mye bensin (0,4-0,5)
Er det ting jeg kan gjøre/sjekke utover de normale trim-tipsene. Rense noe, justere noe, bytte vekter (til hvilke størrelser?) ?
Er ikke primært ute etter større fart, men mer effektivitet og aks.
På forhånd takk.
Skal visst være en plombering i framrøret her, men jeg kan ikke se noe. Hvor sitter den, og hvordan fjerner jeg den? Bør jeg bytte dyse da?
Den går i ca 65, men jeg sliter hvis jeg ikke har medfart i oppoverbakker. I en bakke kan det være skikkelig håpløst å kommer over 40 før den bytter gir og drar på igjen. Dessuten synes jeg den bruker mye bensin (0,4-0,5)
Er det ting jeg kan gjøre/sjekke utover de normale trim-tipsene. Rense noe, justere noe, bytte vekter (til hvilke størrelser?) ?
Er ikke primært ute etter større fart, men mer effektivitet og aks.
På forhånd takk.