Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Prat om tung MC.
Post Reply
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

Aner ikke om det er feil av meg å bruke forum til dette, men skader kanskje heller ikke prøve..? (Så i fare for å "fornærme" noen hankjønn: ;-)

Jeg søker med dette etter andre mc-interesserte jenter i nærhet av Drammen/omegn, som kan tenke seg en tur-venninne!
- Eventuelt om noen vet om mc-klubber i nærheten hvor det også er med jenter?

Ikke noe galt med dere gutta, altså, men hadde vært artig med noen "likesinnede" også :D

Kjører selv en harley så vet dere litt hva jeg ser etter med tanke på turopplevelse...nemlig å cruice :)
Hilsen Guro :-)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Speedy Gonzales »

Slettes ikkje feil å "bruke" forumet til dette :D

Er vel derfor mange bruker forum, nettopp for å komme i kontakt med andre likesinnede :)

Vet ikkje om du har lagt merke til det, men under delen Generelt ligger det en undermappe som heter Damenes forum :)

Velkommen foressten.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Jeanette »

Som Speedy sier, så er det ikke noe problem å bruke forumet til dette :) Vi er da noen jenter her, i diverse avstander fra Drammen! Selv har jeg ikke sykkel i år, men forhåpentligvis kan du jo få kjørt med noen andre =)
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

speedy gonzales 2 wrote: Vet ikkje om du har lagt merke til det, men under delen Generelt ligger det en undermappe som heter Damenes forum :)
Det har jeg lagt merke til og fattet øyeblikkelig interesse; venter bare på godkjenning fra administrator for å få lov og entre forumet :D
Hilsen Guro :-)
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

Jeanette wrote:Som Speedy sier, så er det ikke noe problem å bruke forumet til dette :) Vi er da noen jenter her, i diverse avstander fra Drammen! Selv har jeg ikke sykkel i år, men forhåpentligvis kan du jo få kjørt med noen andre =)
Det ordner seg nok etterhvert, vært litt inne på et annet forum også og der har jeg fått noe lovende respons og tips :)
(der er det også en funksjon som gjør jeg får beskjed på min e-post hver gang jeg får svar; noe som gjør det litt lettere å holde seg oppdatert! Men kanskje det er en slik funskj.her også...*sjekker på innstillingene med én gang* ;) )
Hilsen Guro :-)
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by rerell »

Subscribe topic
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Ulvinnen »

Jeg vet at Asker MC-klubb har medlemmer av begge kjønn, de er ganske aktive. Dessuten har du HOG (Harley Owners Club), men det blir kanskje litt langt unna, siden deres turer starter fra LazyBoyz på Alnabru.
Last edited by Ulvinnen on 16 Jul 2010 10:25, edited 2 times in total.
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Baron von Waffel »

Guro78 wrote:(der er det også en funksjon som gjør jeg får beskjed på min e-post hver gang jeg får svar; noe som gjør det litt lettere å holde seg oppdatert! Men kanskje det er en slik funskj.her også...*sjekker på innstillingene med én gang* ;) )
Funksjonen finnes i prinsippet på dette forumet også. Men du må bestille den selv for hver tråd. Over det mørkeblå feltet hvor det står "forfatter" er det et felt hvor det står "abonner på emne". Trykk på den. Men vær obs på at den ikke alltid fungerer.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Petra
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2010 12:20
MC: Harley Davidson 1200 Sportster Custom

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Petra »

Hej,

Jag har precis skaffat mig en Harley Sportster 1200 jag med och skulle vilja ha någon att køra tillsammans med. Jag bor i Oslo dvs inte alltfør långt bort från dig. Vi borde ses och køra några sammen. Har du førslag på några fina turer? Jag kænner inte till vægarna hær uppe eftersom jag bara kørt runt omkring Gøteborgstrakten tidgare.
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

Ulvinnen wrote:Jeg vet at Asker MC-klubb har medlemmer av begge kjønn, de er ganske aktive. Dessuten har du HOG (Harley Owners Club), men det blir kanskje litt langt unna, siden deres turer starter fra LazyBoyz på Alnabru.
I den klubben kjenner jeg til og med noen allerede så kan jo være et bra idé!;-) \:D/ Har blitt invitert med av HOG allerede; virker som en trivelig gjeng, men litt langt unna sånn for en "fast greie" :) Jeg tror det er hver onsdag kl.18 og søndager kl.11 de (HOG) kjører.
Takk for tipsene!
Hilsen Guro :-)
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

Guro78 wrote:
speedy gonzales 2 wrote: Vet ikkje om du har lagt merke til det, men under delen Generelt ligger det en undermappe som heter Damenes forum :)
Det har jeg lagt merke til og fattet øyeblikkelig interesse; venter bare på godkjenning fra administrator for å få lov og entre forumet :D
Kan virke som den administratoren jeg skrev PM til ikke er aktiv lenger; ser nå har ikke har vært pålogga på noen ÅR, hehe! Får prøve en annen 8) :lol:
Hilsen Guro :-)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by supermons »

Send en melding til Jeanette, hun kan sikkert hjelpe deg :)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Jeanette »

Såvidt jeg vet har jeg ikke anledning til å gi tilganger, det må nok admin (NoName) gjøre. Var det han du sendte pm til? :)
Guro78
Posts: 6
Joined: 13 Jul 2010 02:28
MC: Harley Davidson Sportster 1200
Location: Nedre Eiker

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Guro78 »

Jeanette wrote:Såvidt jeg vet har jeg ikke anledning til å gi tilganger, det må nok admin (NoName) gjøre. Var det han du sendte pm til? :)
Jeg tror han mente at du var jente og kjørte mc :)
Kontaktet først en annen adm.men har nå kontaktet NoName så får kanskje snart svar
Hilsen Guro :-)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Noen andre mc-interesserte jenter i Drammen/omegn? :-)

Post by Jeanette »

Forhåpentligvis gjør du det da =)
Post Reply