Hvis jeg skal regge en Kawasaki ZX 6 RR som mellomklasse, men likevel ha de 130 hestene i den etterpå, hva bør jeg gjøre?
Kjøpe noe slags plombe-kit, regge den og deretter ta ut kit'et ut igjen?
Sjekker folka alltid hvor mye hester det er på sykkelen når du skal registrere den? Har hørt at det kan variere
ZX 6RR som mellomkl.
Gixxerman wrote:Ring gutta på http://www.greybikes.no for pris og råd
Det går jeg god for også. Har brukt dem. En fornøyelse uten like.
Endte med at jeg ringte og fikk bestilt et kit til gixxern. Fikk det fortere en de fortalte meg. De anbefalte et godt verksted (siden de ikke nedplomberer sykler i oslo grunnet vegvesnet) Her ble jeg også behandlet godt God service, liten ventetid.
Greybikes er et av de bedre/beste norske mc firmaene jeg har hvert borti.
Men for all del hold deg unna: Jeco og mc oslo.
- Jeanette
- Administrator
- Posts: 7496
- Joined: 05 Sep 2006 19:45
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Bare lurte på hvilket verksted du ble anbefalt? Jeg har ennå ikke kjøpt sykkel, men skal kjøpe en fulleffekt og nedplombere den.
Og det du skriver om MC Oslo stemmer nok.. Sendte mail til dem og spurte om nedplombering, og de har hvert fall sluttet med det siden biltilsynet i Oslo har vanskelig for å godkjenne sykler etterpå..
Er blitt litt rådvill etter dette svaret, og lurer på hva jeg bør gjøre..
Og det du skriver om MC Oslo stemmer nok.. Sendte mail til dem og spurte om nedplombering, og de har hvert fall sluttet med det siden biltilsynet i Oslo har vanskelig for å godkjenne sykler etterpå..
Er blitt litt rådvill etter dette svaret, og lurer på hva jeg bør gjøre..
Har hørt det blir dyrere å registrere en fulleffekt som mellom, for så å bytte tilbake to år etterpå. Skal visst bli billigere å kjøpe ferdigregistrert mellom og bytte sykkel etter 2 år..jeanettesme wrote:Bare lurte på hvilket verksted du ble anbefalt? Jeg har ennå ikke kjøpt sykkel, men skal kjøpe en fulleffekt og nedplombere den.
Og det du skriver om MC Oslo stemmer nok.. Sendte mail til dem og spurte om nedplombering, og de har hvert fall sluttet med det siden biltilsynet i Oslo har vanskelig for å godkjenne sykler etterpå..
Er blitt litt rådvill etter dette svaret, og lurer på hva jeg bør gjøre..
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
ja jeg ringte alle mc verksteder i østfold og syns verkstedet rett ved meg var best, ok pris siden plomber koster ca 3000 kr og dynobenk koster 500 kr per gang/time. Og de gjør alt for deg, man bare leverer den på deres verksted.
edit: altså plombene koster så mye hvis man skulle kjøpt dem ved siden av. Graarud tar 5000 kr for alt, arbeidet, plombene osv.
edit: altså plombene koster så mye hvis man skulle kjøpt dem ved siden av. Graarud tar 5000 kr for alt, arbeidet, plombene osv.
Toyota Celica T23
x Honda SFX 82ccm
x Honda SFX 82ccm