Bremselys på Yamaha WR450f
-
- MC: Yamaha WR 450F
Honda Rebel 95 mod
Bremselys på Yamaha WR450f
Jeg har en Yamaha WR450F 2003 mod, når jeg klemmer inn frambremsen, så lyser ikke bremselyset! Derimot når jeg bruker bakbremsen så lyser det. Hva kan dette komme av? Noen som har noen gode forslag?
- mr.president
- MC: Yamaha YZF 600R 02 modell Yamaha FZ6N S2 08 modell Kawasaki ER6N 08 Modell
Re: Bremselys på Yamaha WR450f
husk det er samme pære men ikke samme bremselysbryter, sjekk over bremselysbrytern din fremme gå over ledninger å se etter brudd ville vært det første jeg gjorde hvertfall.
-
Honda Rebel 95 mod
Ja det er samme pære for både bremselys og kjørelys! Ja det skal jeg gjøre, hvis det ikke er brudd da?
Lete bedre
Det er ikke rocket science, det er en bryter som lukker en krets slik at pæra lyser. Stort lettere blir det ikke.

Det er ikke rocket science, det er en bryter som lukker en krets slik at pæra lyser. Stort lettere blir det ikke.
-
Honda Rebel 95 mod
Det er så lett for dere som har peiling:P Det har nemmelig ikke jeg:Pinunf wrote:Lete bedre![]()
No offence, men hvis du ikke har peiling og ikke har noen som kan hjelpe deg. Så ville jeg levert problemet fra meg. Er veldig basic elektro dette her, så vil sikkert ikke ta så lang tid for et verksted. Vil påstå at det er bedre enn at du risikerer å kødde det skikkelig til på et vis.Kristian88 wrote: Det er så lett for dere som har peiling:P Det har nemmelig ikke jeg:P
Men på den andre siden så er det den beste måten å lære på

Men uansett så vil jeg regne med at det er enten bryteren som er problemet eller selve tilkoblingene enten i sikringsboksen, bryteren eller i selve bremselyset.
Et brudd sånn helt uten videre er for det første lite trolig etter min mening og som oftest ganske håpløst å finne.
Lykke til