(Svart)Russ 2011

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
FreddyYZF-R125Dude
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08

(Svart)Russ 2011

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Vet dette ikke er riktig sted og poste dette (men siden det er generelt er det vel det). Men skal være svartruss 2011... Hører fine rykter om at rødrussen banker svartrussen. Fysisk, slår dem og slikt. Noen her som vet om dette stemmer?
Hører også at det er vanskeligere og komme inn på fester, men jeg er underage uansett... lurer på om noen kan bekrefte dette eller avbekrefte dette??

Hilsen Freddy'æn ;)
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Re: (Svart)Russ 2011

Post by supermons »

Er jo litt "krig" mellom rød og svartruss, men at de fysisk banker hverandre tror jeg hører til sjeldenhetene. Det høres rimelig patetisk ut. Hele russetiden går jo ut på å ha det gøy, og det er gøy å tulle med den andre russegruppa, men å banke dem er å gå så langt over streken at du ikke ser den bak deg engang.

Tror vi var rimelig snill mot svartrussen vår, men man mistet dusken på lua om man rotet med en svartruss :P

PS: Rødruss eier! ;)
FreddyYZF-R125Dude

Hehe, da høres det ut som at der er noen ekstremister fra Stavanger som skal drive på med dette.
Tror Svartruss blir greit eg då! Vi som er bilmekanikere for lov til og skru på russebilen våres så lenge vi er svartruss. Eneste som er minus for meg er at jeg ikke er 18. Mister vell en god del av morroa... Men det skal nok ordne seg! :)
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Jeg vet at det har forekommet episoder der svartruss har blit teipet fast i grillen på biler... Kledd naken å teipet fast i lyktestolper. banket, sprayet med rødmaling osv osv...

Men dette var en del år siden. Min mening er at russen er blitt mye snillere (og pysete) de siste årene.
Syns ikke det skal være noe grunn til å gå fysisk til angrep på svartrussen, men at de får litt ekstra pes, men bombing av bilene, sprayet med vann osv. Det hører bare med ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FreddyYZF-R125Dude

Aiaiai. Får håpe det er blitt litt bedre, blir jeg teipet fast i en stolpe er det vell noen som kommer til og kutte meg ned igjen :)
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

At russen har blitt snillere har vel litt med at politikere går amok og prøver å forby russetiden hvert år fordi noen går litt langt.

Jeg synes at russetiden bør preges av litt Kardemomme-tendenser. Så lenge man ikke skader noen så er det greit :)

Litt vannkrig får alle tåle. Hvis noen retningsforvirra russ tilbyr deg skyss til et fremmed sted uten å egentlig høre om du svarer ja eller nei så blir det en god historie. Russetid er noe man skal huske som en morsom periode i livet sitt, ikke at man satt hjemme og drakk te og leste til eksamen sånn som regjeringen tydligvis vil at russen skal.

Mulig andre russ er litt slemmere mot hverandre enn min russegjeng var, men vi hadde iallefall en fantastisk tid og det tenker jeg tilbake på med gode minner :)
alexanderyi
MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R

Post by alexanderyi »

FreddyYZF-R125Dude wrote: Eneste som er minus for meg er at jeg ikke er 18. Mister vell en god del av morroa... Men det skal nok ordne seg! :)
Neh :p

Var mindreårig svartruss selv, og det er bedre det enn å være myndig med lappen for da er du ofte sjåfør :p
Vi som ikke var gamle nok til å kjøre bare drakk og hadde det gøy :D

Ang. fester og slik, så lager du deg "falskt" russebevis (alle skal ha det og følger med i grunnpakka) og skriver at du er året eldre enn du er, og da slipper du som oftest inn der det er liv ;)

Russe tiden er knall, om du så er rød eller svart russ ;)
Moses
MC: Suzuki GSX-R

Post by Moses »

Svartruss, blåruss, rødruss, grønnruss osv osv. Alle er venner =)
Var rødruss 2010. Møtte mange forskjellige typer russ i løpet av tida, og vi hadde det flott sammen.
Ingen av russeknutene innebar noe som hadde med andre russetyper å gjøre, så du trenger ikke tenke noe på det =)
Image
AdrianK
MC: Nå: Kawasaki ZX 6r - 1997 mod (ombygget til streetfighter)
X: Kawasaki Z 750 - 2005 mod
X: Kawasaki GPZ 500S - 2001 mod

Post by AdrianK »

FreddyYZF-R125Dude wrote:Vet dette ikke er riktig sted og poste dette (men siden det er generelt er det vel det). Men skal være svartruss 2011... Hører fine rykter om at rødrussen banker svartrussen. Fysisk, slår dem og slikt. Noen her som vet om dette stemmer?
Hører også at det er vanskeligere og komme inn på fester, men jeg er underage uansett... lurer på om noen kan bekrefte dette eller avbekrefte dette??

Hilsen Freddy'æn ;)
Hehe, skal være 2011 rødruss i Bergen. E litt eldre enn vanlig russ fordi eg skippet ut av 2.året, og tar det nå oppigjen. Så det blir nok til at eg bare cruiser rundt på mc`en \:D/ Kas skole e det du går på då?
Nå: Kawasaki ZX 6R - 1997 mod (Ombygget til streetfighter)
X: Kawasaki GPZ 500 S - 2001 mod
FreddyYZF-R125Dude

Får håpe det ikke blir noe tull :-)
Eg går på Årstad VGS! Du då?
AdrianK
MC: Nå: Kawasaki ZX 6r - 1997 mod (ombygget til streetfighter)
X: Kawasaki GPZ 500S - 2001 mod

Post by AdrianK »

Hehe, nei vi får håpe! ;-)
Går på Tanks.
Nå: Kawasaki ZX 6R - 1997 mod (Ombygget til streetfighter)
X: Kawasaki GPZ 500 S - 2001 mod
Lord_Epic
MC: -01 Honda Fireblade
-02 Yamaha R6 [R.I.P]
-95 Kawasaki ZX6R [Solgt]

Post by Lord_Epic »

Elsket russetiden når jeg var ung, spessielt 10 klasse til VK1 :twisted: . Vannbalonger med eddik, egg, og ikke minst stinkbomber i bilene og mange flere koselige aktiviteter vi kunne dele med akademikerene :) tror ikke det var mer enn to eller tre svartruss da jeg kunne ha vert det, så jeg kom frem til at jeg fint klarte å drikke og drite meg ut uten å kle på meg kjeledress :)

Men kan skrive under på at russen tapte seg de siste årene jeg fikk med meg, går utifra at du tar ansvar Freddy ;-)
He who makes a beast out of himself,gets rid of the pain of being a man
Post Reply