Ducati MultiStrada 1200, K1600GT el. VFR1200X
Posted: 15 Nov 2010 11:06
Har en BMW K1200GT -07 som jeg er veldig fornøyd med (nær perfekt etter mine standarder)... men forandring fryder..
Det som er viktig for meg er nok power/sportslighet!.. lyd, komfort på langturer.... og elsker teknikk/gadsets...
Kjører i snitt 10 mil pr. dag,- pendling til oslo med "lanesplitting"
Trenger noen innspill slik at jeg får likevekt i venstre og høyre hjernedeler..
1. Har prøvekjørt en Ducati Multistrada 1200 (2 cyl 150hk), og synes den var svært lettkjørt med høy moro faktor... MEN.. holder spagettimaskinen?!..
2. Har sett litt på Honda VFR1200 med dobbeltclutch,,- men nå leser jeg at de kommer med en ny variant neste år med
litt "høyere" sykkel... Er vel crossover de kaller den.. VFR1200X eller noe... Beholde GT, og vente ?!!?
3. ..Eller satse på den nye K1600GT ... (selv om det koster flesk!)
Å oppgradere koster meg ca. 1: 50` 2: 100`3: 150`
Det som er viktig for meg er nok power/sportslighet!.. lyd, komfort på langturer.... og elsker teknikk/gadsets...
Kjører i snitt 10 mil pr. dag,- pendling til oslo med "lanesplitting"
Trenger noen innspill slik at jeg får likevekt i venstre og høyre hjernedeler..
1. Har prøvekjørt en Ducati Multistrada 1200 (2 cyl 150hk), og synes den var svært lettkjørt med høy moro faktor... MEN.. holder spagettimaskinen?!..
2. Har sett litt på Honda VFR1200 med dobbeltclutch,,- men nå leser jeg at de kommer med en ny variant neste år med
litt "høyere" sykkel... Er vel crossover de kaller den.. VFR1200X eller noe... Beholde GT, og vente ?!!?
3. ..Eller satse på den nye K1600GT ... (selv om det koster flesk!)
Å oppgradere koster meg ca. 1: 50` 2: 100`3: 150`