jævlig smart tyv,skulle hat juling!

Prat om tung MC.
Locked
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

jævlig smart tyv,skulle hat juling!

Post by Wright »

en kødd stakk av med sykkelen min på onsdag var d vel i sist uke, fra egersund, så ringte sandnespolitiet i går, de hadde stopt en på mopeden min, uten lys, den var jo seff meldt stjålen. men smartingen brukte den etterpå flere dager, ikke d smarteste,men men :) i tillegg hadde han kjørt helt fra egersund til sandnes, er moped dette men posta her pga bedre "respons",kjører trøsykkel pga venter på å få igjen lappen.

jippi fikk tatt dusten , selv om d var jeg som gjorde alt, politiet gjorde ikke en dritt,mye rykter som går og fint er d :) men så ble sykkelen plassert på falken da, og JEG må betale 850 for å få sykkelen ut + 3000kr for å få den hjem, :evil:

ut fra andre poster så har folk vært villige til å stille opp med balltre og litt av hvert ;) bare å si ifra, har fult navn,adresse,og tlf nr til kødden, bor i sandnes ;) ifølge rykter så har han tatt mye mopeder og sykler utenom min også, så om noen savner noe,skader d sikkert ikke å ta en tur i garasjen å se ;)

Wright :twisted:
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

bare send meg en pm det så kan det hende han for noen uhygelig tlf samtaler om natta.. gidder ikke å dra så langt for å denge noen da :?
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

er med på telefonterror eg også :twisted:
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

*********** Fjernet av moderator *********

gjør d bare så enkelt jeg :) hehe så kan andre evnt sjekke etter savnede ting også ;) gi gjerne beskjed om noen skal på besøk :)
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Du er i tung-delen, ikke moped-delen. Dessuten blir dette litt på kanten.. å navngi en person (adresse, tlf) på denne måten er ikke rett måte å løse dette på
Locked