Jarle wrote:Hehe... Og det er?
Vel... mishandling, i mer eller mindre grad
Ut over en av kveldene etter et par øl ble det diskutert mye frem, og tilbake, og da oljeforbruk. Fikk tips av en kar fra den lille øya om at det var noe som kunne testes, kunne hjelp på forbruket, og var ikke noe spesielt farlig.
Rett og slett finne ei slette med litt lengde på, etter at alt har fått grei temp.
Og gi på som svarte helvete, pushe turtall sperra på hvert gir oppover, bremse hardt og hjelpe til med motorbrems nedover. Husker egentlig ikke detaljforklaringen på hvorfor dette skulle være bra for motoren, men var noe med at ventiler åpnet seg og alt som skulle bevege seg i motoren fikk anledning til det, pleier vanligvis ikke å dra gamlemor til ho sperrer på turtallet.
Var vel litt påseilet, men det gav mening på kvelden, dagen etter... Så tenkt, så gjort.
Etter en vannstopp så sa jeg til gutta hva planen var, og la i vei.
Gikk fort og hardt, men jenta likte svært dårlig mishandlingen, og svarte med å legge bakhjulet ned i en liten dump på veien, og jeg fikk et realt ballespark...
Felgen ble bøyd på den ene kanten, og har en bitteliten lekkasje. Så lenge jeg ikke treffer noe voldsomme ujevnheter akkurat der bøyen er holder ho fint på lufta, så det har blitt et vinterproblem

It is better to exist unknown to the law.