begynner å bli en stund siden jeg har vært innom her nå - men godt å se at forumet
fremdeles er aktivt. Jeg har i det siste vurdert Ducati, og lurer på om noen har noen
gode tips om hvilke modeller som 'er best'

Absolutt pen sykkel.Northman wrote:Jeg vil fremdeles ha en 916, har en fin avstandsforelskelse gående
Vilken slags körning har du tänkt använda den till, och hur mycket har du tänkt att den får kosta?Bizcocho wrote:Jeg har i det siste vurdert Ducati, og lurer på om noen har noen
gode tips om hvilke modeller som 'er best'
Korte turer, pendle sykkel til jobb, Oslo trafikk, ca 100-150 000,-rerell wrote:Vilken slags körning har du tänkt använda den till, och hur mycket har du tänkt att den får kosta?
LordShaft wrote:En annen ting som er verdt å nevne er at har du først gått til innkjøp av ducati, blir det nok stor sannsynlighet for at det er eneste merket du kommer til å eie i framtiden
Hade jag valt en Ducati till mig själv med de kraven skulle jag sett efter Monster eller Hypermotard tror jag. Många trivs utmärkt med att köra Superbike i bytrafik, men jag är inte en av dem.Bizcocho wrote:Korte turer, pendle sykkel til jobb, Oslo trafikk, ca 100-150 000,-rerell wrote:Vilken slags körning har du tänkt använda den till, och hur mycket har du tänkt att den får kosta?
+1!LordShaft wrote:En annen ting som er verdt å nevne er at har du først gått til innkjøp av ducati, blir det nok stor sannsynlighet for at det er eneste merket du kommer til å eie i framtiden