Men som ett lite skår i gleden oppdaget jeg at når sykkelen står i gir, og jeg starter med clutchen inne så rykker sykkelen litt fremover.

Bader i olje? Er du spinnvill? Clutchen skal være helt TØRR (og høres ut som en eske spiker)!Deauville00 wrote:Dette er normalt på de syklene jeg har kjørt.
Dette er fordi clutchen bader i olja, og før oppstart har den nok ikke fått olje på seg.
Start i fri du.
Og velkommen hit.
Bare spar deg, ingen av disse italiano gutta skjønner hva du mener. Ingen har kjørt så langt at et oljebytte har vært nødvendigDeauville00 wrote:Kanskje på sånne italienske skr.....greier som du har...
Er jo en grunn til at man skal benytte egen MC-olje på sykkelen og ikke vanlig motorolje.
Har én radiator til motoroljen og én til kjølevæsken vettu!Deauville00 wrote:*host* Om radiatoren din inneholder olje... så skjønner jeg at clutchen din ikke har olje. Den har vel frostvæske den da.... Forklarer hvorfor den høres ut som du beskriver![]()
Haha, da går det helt greit. Men nå begynner vi vel å drive litt langt OT. Var ikke meningen å high-jacke tråden med tull.Northman wrote:Det er bare misunnelse