Kjempevær i Oslo i dag
Kjempevær i Oslo i dag
Regnet som faen. Kjørte Sandvika - Oslo og så ikke en dritt, plutselig dukker det opp svære hav som får hele sykkelen til å vakle og vannet spruter som f... Følte meg som en fisk og er sikker på at jeg får lungebetennelse snart. Er det snart sesongslutt el folkens?? Håper virkelig ikke det as 

Neida, ikke ta sorgene på forskudd 

Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
I dag var det strålende mye bedre her. Sola skinner og vannet fra i går som hadde lagt seg på sykkelen sprutta bort i første sving.
Forøvrig kommer det alltid et lite rustbelegg på bremseskivene forran dagen etter at det har regnet. Det blir jo borte med førstte gang jeg bremser, men er det normalt at det legger seg et tynt lag der el?
Forøvrig kommer det alltid et lite rustbelegg på bremseskivene forran dagen etter at det har regnet. Det blir jo borte med førstte gang jeg bremser, men er det normalt at det legger seg et tynt lag der el?