Har noen noen andre tips til en pålitelig street sykkel med v-twin motor? Har et tenkt budsjett på 150 000, men det kommer litt ann på hvor fristet man blir da..

Mvh Terje.
Detta vill jag gärna skriva under på och dra 3 streck under. Min Firestorm drar 0,8 och reservlampan tänder vid runt 150 km efter full tank. De fick större tank 01 (eller däromkring tror jag).RockeRolf wrote:VTR 1000 Firestorm er også en artig sykkel (du får to til den prisen du nevner). Men de er tørste og har liten tank.
Hvorfor skal du være på vakt etter en som har gått lite? Det er mye bedre at en sykkel har gått jevnt hvert år, og at alle servicer er fulgt. Enn at de har stått stille i en garasje i mange år. Ikke heng deg så fryktelig opp i km stand. Finn en sykkel som har vært servet regelmessig.SuPerManN81 wrote:Hei igjen. Nå kom det masse gode forslag her ja.Honda VTR 1000 er en mc jeg aldri har bitt merke i en gang, motoren virker herlig, og sykkelen ser sporty og fin ut. Må holde et øye med finn.no etter en slik som er gått lite tror jeg.
![]()
BMW har litt vannskelig design etter min smak! Er ikke alle som liker den, men det skal være veldig gode sykler.Bmw 1200 S er nok en god mc, men jeg falt ikke helt for utseende egentlig. Desverre..
Code: Select all
Ducatien er nok en av drømmesykkelene mine, men som så mye annet så frykter jeg drømmen er bedre enn realiteten. Spesiellt for en kar på rett over 1.90 som veier 115kg.. :D I tillegg er de vel litt kjent for å ha en del mekaniske problemer?
Hvor mange sykler har du prøvesåtte? Du er såpass høy at du kommer nok til å finne deg til rette på veldig mange sykler. Jeg har ikke noe problem hvertfall.Ellers har jeg faktisk sett på en ny Kawasaki versys også. Den er fin for en som er høy som jeg er. Det hadde vært morro å kjøpe noe nytt for første gang, lurer bare på om motoren blir i slappeste laget kanskje?