Skal ha sykkelen med inn i stua
Skal ha sykkelen med inn i stua
Hvordan tømmer jeg den helt for brannfarlige stoffer... noen gode tips til "does & dont's"?
Har hatt sykkelen min i stuen 2 vintere. Jeg stengte bare bensinkrana, og kjørte forgasseren tom. Det blir lit lukt 2-3 dager, men det går fort over. Hvis sykkelen din er tett ellers så vil du få veldig lite lukt.
Husk at det ikke bare er bensinen som lukter. Det kommer også fra eksosen, og det er det ikke så mye å gjøre med..
hmm...hvor har jeg bildet av hun dama som lå på sykkelen min i stua,,,
Husk at det ikke bare er bensinen som lukter. Det kommer også fra eksosen, og det er det ikke så mye å gjøre med..
hmm...hvor har jeg bildet av hun dama som lå på sykkelen min i stua,,,
Det jeg er bekymret for er brannfaren. Er ikke så komfortabel med å ha en svær tank fylt med bensin i stua. Kansje bare ta av tanken og helle ut det som måtte være igjen inni der, så kjøre den på tomgang til det er så og si tomt... funker det bra mon tro?NoName wrote:Huff... slike moderne sykler...hehe..
Ikke noe problem med tom tank da R, grunnen til at den skal være full på vinterlagring er jo med tanke på fuktighet... dette er vel ikke et problem (om du ikke lagrer den på badet da
)
(eller i kjeller med høy luftfuktighet)..
Jalmar: er så enig! God lukt dette her.... når dama klager på olje på fingrene blir det bank!

Jalmar: er så enig! God lukt dette her.... når dama klager på olje på fingrene blir det bank!

det er anbefalt å fylle en halv liter motorolje på den tomme tanken og riste den godt viss du skal lagre den tom...,Cartman wrote:Ikke noe problem med tom tank da R, grunnen til at den skal være full på vinterlagring er jo med tanke på fuktighet... dette er vel ikke et problem (om du ikke lagrer den på badet da)
viss en skal lagre den full er det mulighet for at bensinen blir dårlig i løpet av vinteren..