Hei,
Speedometervaieren min røyk i dag, og jeg lurer litt på hvor folk foretrekker å bestille slike småting fra (uten at man risikerer å måtte ut med 100-150 kr i porto for en liten ting...)? Bor såpass langt ute i skauen at netthandling er behagelig. Glad for tips, er jo stadig noe man trenger.
Last edited by annexx on 23 Jul 2011 13:15, edited 1 time in total.
Såklart de skal ta porto. Kjære vene, jeg sier da ikke jeg ikke vil betale for det det koster å sende? Håper ikke det hørtes slik ut.
Er bare et par steder jeg har tittet innom som har fast pris uansett, og det blir mye for småting. Jeg er helt grønn på dette, og lurte bare på hva folk her pleier å benytte seg av.
Er det smått som jeg vil ha der og da blir det den lokale sjappa, de tinga som jeg kjøper fordi jeg trenger de i fremtiden har vært fra div webshopper fra USA/England osv.
Jeg prøver jeg å ta det innenfor EU og hente delene i Sverige, gir som regel billigere frakt, og trenger ikke tenke på norsk moms, hvis det ikke er veldig dyrt.
Takker for tips! Sjekket ut bla. webmoto.com i stad, ser bra ut.
Er nok også noen butikker i ok nærhet, må bare bli litt kjent med hva som finnes hvor.
Sliter litt med å finne frem i deljungelen siden sykkelen min er USA-importert, også derfor jeg var litt på utkikk etter utenlandske nettbutikker (må nok satse på amerikansk - selv Wemoto manglet kabel til 750 Nighthawk /CB750SC...). Sikkert greit å hamstre litt deler når en først er i gang, ja.
Anbefaler ebay, jeg handler mye der til alle syklene mine. Både slitedeler og andre "nødvendigheter". Finnes ganske mye å velge i til de aller fleste motorsykler.