Hehehe... snakk om idiot

Prat om tung MC.
Post Reply
Kriz

Post by Kriz »

600kubikks offroad sykkel? gixxer? neida :P

Men fy faen for en idiot uten hjelm og greier er jo helt på tryne
_Adler_

Post by _Adler_ »

Rett og slett latterlig :lol:

Er uansett ikke lurt å kjøre uten hjelm, men altså man kjører ikke på bakhjulet og gir full gass, mens politiet ser på... Enda verre er at det skjedde uten hjelm. Bra at han er anmeldt for oppførselen! :D
Yamaha Aerox 2004

Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

...bestemte gutten seg for å gi gass, reise motorsykkelen opp på bakhjulet og steile ut fra kontrollen.
Hvor dum kan man egentlig bli .... De politifolka har vel tatt skiltnummeret hans, så hvorfor prøve å dra på hjulet rett ut fra kontrollen ? Tenkte han at han måtte gi dem valuta for generøsiteten de hadde vist ham, eller er det noe jeg ikke har fått med meg :roll: Håper han mista lappen på stedet, eller var politifolka dumsnille enda en gang :roll:
Kosh

Post by Kosh »

Gixxerman wrote:Hvor dum kan man egentlig bli .... De politifolka har vel tatt skiltnummeret hans, så hvorfor prøve å dra på hjulet rett ut fra kontrollen ? Tenkte han at han måtte gi dem valuta for generøsiteten de hadde vist ham, eller er det noe jeg ikke har fått med meg :roll: Håper han mista lappen på stedet, eller var politifolka dumsnille enda en gang :roll:
Ser ikke ut til at de tok lappen på stedet, iom. at det står at han ikke fikk lov til å kjøre videre uten hjelm den andre ganger. Han ble imidlertid anmeldt, så om han får beholde den er usikkert. Det kan ha vært noe juridiske greier som gjorde at ikke de tok den med en gang.

Iom. at han alt hadde vært stoppet og fått bot har han vist sertifikatet, så skiltnummeret har ikke så mye å si. Dessuten, alle som bor der vet garantert hvem det er, så han får nok høre noen vitser framover...
V4 fun
Lykkeliten

Post by Lykkeliten »

:shock: De gærne kan bare ha det så godt. Snakker om å drite på draget, herregud, mennesker er artige dyr.
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Lykkeliten wrote::shock: De gærne kan bare ha det så godt. Snakker om å drite på draget, herregud, mennesker er artige dyr.
Tiltredes
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
vega

Post by vega »

Ikke den skarpeste kniven i skuffa den karen nei :lol: til pass for han å han berget liv å helse men det som er av stolthet er nok borte nå :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Å, han hadde vel i meste laget av stolthet, så han berger nok :twisted:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Blakstadheia; det er der jeg går på skole...MANGE idioter som kjører der oppe ja...
R

Post by R »

Nok en raring som dreit seg ut. Han gjorde vel et tappert forsøk:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 124253.ece
Post Reply