Northman wrote:
Er egentlig ikke så nøye på det, så lenge du trives, har en MC som du bruker, så synes jeg det er bra.
Av en eller annen grunn så blir jeg bare oppgitt av folk som har garasje MC... Hva er vitsen hvis man ikke bruker moroa?
Godt vi er flere som mener MC er til for å brukes
Er ikke om å gjøre å ha det nyeste og råeste. Det viktigste er å ha en MC man trives med, som får frem godfølelsen MC-kjøring gir
Northman wrote:
Er egentlig ikke så nøye på det, så lenge du trives, har en MC som du bruker, så synes jeg det er bra.
Av en eller annen grunn så blir jeg bare oppgitt av folk som har garasje MC... Hva er vitsen hvis man ikke bruker moroa?
Godt vi er flere som mener MC er til for å brukes
Er ikke om å gjøre å ha det nyeste og råeste. Det viktigste er å ha en MC man trives med, som får frem godfølelsen MC-kjøring gir
Enig enig, om det er til 10 eller 100 tusen, så lenge det gir kjøreglede, og faenskapen ikke stopper på tur
stiandre wrote:Man må jo ha en garasje MC hvis man har flere MC'er enn en da....
Men utstyret skal nå brukes. Dog ikke akkurat nå.....møkkavær i Oslo
Litt regn har aldri skadet noen Kom dege ut og kjør litt
hehehe.....jo takk..
Det laver ned her nå.... men jeg har da en dress i cordura også, samt at jeg har regndress til den andre kjøredressen.
Men jeg må innrømme at jeg faktisk har litt skrekk for kjøring i regnet etter en litt hårete sleng og litt vel intimt møte med en tunnelvegg....