TDK

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Gixxerman wrote:Trenger vel ikke store kofferten fra Asker til Hankø da. Steinkast unna bare :smt039
Har du kraftig kastearm? :P

Eller kaster du bare stein oppi en bil som skal til Hankø? :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vært på Hankø da så jeg veit "lizzom" hvor det er. Rett uti bukta bare :wink:
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Vet hvor det er jeg å, men problemet mitt er vel at jeg ikke vet hvor Asker er.. :P Men det er vel i Oslo området? Sør for Oslo?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ehh, Asker er vel sånn, altså i nordavind ligger vi vel litt sør-vest, men egentlig er jeg ikke helt sikker. Når vestavinden kommer da er jeg plutselig veldig sikker for da ligger vi litt nord-øst for Oslo igjen :lol:
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

For å gjøre det enkelt for Gixxer, så de gangene han tar toget fra Oslo og skal til Drammen, går han av i Asker, for da slipper han å gå hjem gjennom Lier :wink:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Gixxerman wrote:Ehh, Asker er vel sånn, altså i nordavind ligger vi vel litt sør-vest, men egentlig er jeg ikke helt sikker. Når vestavinden kommer da er jeg plutselig veldig sikker for da ligger vi litt nord-øst for Oslo igjen :lol:
Så Asker flytter på seg etter vindretningen? :P Er ikke det litt rart å våkne opp et helt annet sted? :lol:
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Det er derfor de er ganske fleksible i Asker, de er vant med å flytte litt rundt alt etter forholdene :lol:
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bor på en øy jeg så jeg hadde håpet at den flyttet litt på seg i vinden. Alle øyer gjør da det Image
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Håper? Liker du deg så dårlig er det vel lettere å flytte på deg enn å håpe at øya flytter seg? :roll:
Image
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

"Kommer'n fra Asker, trives en over alt". Gammelt jungel-ord. :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Ai, her er jo bloggen min blitt spammet ned av alle jungelens dyr, mens jeg har glemt den helt bort :oops:

Var fint på Hankø ja, kjørte mye båt og det ble masse fest osv...
Var faktisk og så på kino i fredrikstad en gang med noen venner.
Når vi var ferdige gikk jeg på dass, og når jeg skulle ut igjen gikk jeg på dørhåndtaket... Brølte så alle i hele bygget skalv, og hadde en stor fin blodkul i et par dager. Hadde virkelig øyas største blåmerke 8)

Til tross for at jeg spiller håndball er det fortsatt litt igjen før jeg kaster til Hankø.
Når jeg først var inne på håndball, så spilte jeg kamp igår. Mot ski.

Vi ble knust 33-17... Men vi har et godt potensiale som vi aldri greier og få ut :P Vi hadde 13 stangskudd og alt for mange skudd rett på keeper.
Jeg er keeper selv på vårt lag, og følte meg ganske tilfreds med kampen, ettersom forsvaret lakk som en sil.

Jeg har også mekka piggdekk på sykkelen (nei, ikke plastrakketen, trårakketen). Det funker overraskende bra på is osv, men når det kommer til litt løs snø og slaps så er det værre. Dekket flyter liksom oppå snøen... Jeg fikk føle grøftesnø pga. det igår :x

På skolen går det greit... varierer litt mellom 4'ere og 5'ere... Fikk forresten bærebar pc av skolen for noen uker sia.... Det er jo ikke akkurat pedagogisk, ettersom halve klassen sitter og spiller CS (avhengighetsskapende skytespill, for dere av den eldre generasjon som ikke vet hva CS er)i timen. Jeg spiller riktignok ikke da...

Hygggelig at noen ''savnet'' meg her i bloggen da (selv om det er 2mnd. siden forrige inlegg her) :P
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Uff, idag er jeg syk. Jeg har sittet hjemme fra skolen i hele dag og har ikke gjort en dritt igrunn. Jeg har matet bikkja og sittet på pc'en.

Jeg har runnet Quake 4 idag. Helt fra start. Innstalerte det imorges...
Så lite har jeg hatt å gjøre idag... :oops:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Gratulerer, nok en givende dag :) Ble kun jobbsøking på meg idag. Ellers enn det har jeg sittet her og funnet frem til billigste og beste butikkene for mc utstyr. Så har jeg lagret alt i favorittene så jeg vet hvor jeg skal klikke når jeg skal handle. Forhører meg bare litt rundt først angående størrelser på ditt og datt så jeg slipper å måtte sende tilbake. Skal jo trossalt bestille fra USA, og det blir bare tullball om jeg må sende noe tilbake. Been there done that :roll:
Så har jeg spilt litt BF2, sett en film, spist litt, ja hmmm... Skikkelig givende dag :oops: :P
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Gratulerer, nok en givende dag :) Ble kun jobbsøking på meg idag. Ellers enn det har jeg sittet her og funnet frem til billigste og beste butikkene for mc utstyr. Så har jeg lagret alt i favorittene så jeg vet hvor jeg skal klikke når jeg skal handle. Forhører meg bare litt rundt først angående størrelser på ditt og datt så jeg slipper å måtte sende tilbake. Skal jo trossalt bestille fra USA, og det blir bare tullball om jeg må sende noe tilbake. Been there done that :roll:
Så har jeg spilt litt BF2, sett en film, spist litt, ja hmmm... Skikkelig givende dag :oops: :P
Jess, velkommen i klubben :P

Tror jeg drar meg ned på skolen imorra, nå får jeg gå å se på RBK kampen. De taper vel uansett.... :lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

ja, skal si det gikk bra! RBK scorte da iallefall! I feil retning riktignok, men de scorte i kampen mot Real Madrid! :lol:
Image
Post Reply