opera er er blitt gratis!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
orion
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02

opera er er blitt gratis!

Post by orion »

Turbo Dream<3
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Har det ikke bestandig vært gratis da? Eneste nå er at man slipper reklamen, uten å betale..
turboman

Post by turboman »

mhm, samme trudde eg...:S
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
TDK

Post by TDK »

Alltid vært gratis, men det er jo en sånn ''registrer gratis'' kampanje.

Da slipper du det lille reklamevinduet i øvre høyre hjørne. Den reklamen irriterte uansett ikke meg...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
drunt

Post by drunt »

... og skulle du fortsatt sitte og skure med micros~1 Explorer så se til H... å laste ned Opera med en eneste gang. Beste browsern som finnes! Og den er norsk! Bare synd at noen tullinger tror at IE er det eneste som gjelder, og sitter og koder sider slik at de utelukkende kan vises i IE. Men det er få av dem da heldigvis. Opera fixer å lese 98 % av alle sider helt greit.
_Adler_

Post by _Adler_ »

Helt enig, drunt :D Bruker Mozilla Firefox jeg, men er jo forsåvidt et fett hva man velger av Opera og Firefox, så lenge det ikke er IE :P
Bra at Opera har fått vekk reklamen.
Yamaha Aerox 2004

Image
R

Post by R »

Opera er valget her. IE er så dårlig at det er helt tragisk. Man har så mye bedre kontroll på hva man driver med ved Opera. Digger fram og tilbake mulighetene kontra IE.. I opera kan man skrive et 10 sider langt innlegg, trykke en side back, så en tilbake igjen og det man har skrevet er der fortsatt. I IE loader en ny side hver bidige gang, dødsirriterende.. FUCK IE!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

R wrote: Digger fram og tilbake mulighetene kontra IE.
Hørt om mus før ? Det har jeg på musa og går like kjapt eller kjappere...
R wrote:I opera kan man skrive et 10 sider langt innlegg, trykke en side back, så en tilbake igjen og det man har skrevet er der fortsatt. I IE loader en ny side hver bidige gang, dødsirriterende.. FUCK IE!
Det skjer ikke på alle sider nei, og uansett så har jeg alltid lært meg å bruke copy/paste flittig. Vet aldri hva som kan skje, og da har jeg alltid backup.
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Gixxerman wrote:
R wrote: Digger fram og tilbake mulighetene kontra IE.
Hørt om mus før ? Det har jeg på musa og går like kjapt eller kjappere...
R wrote:I opera kan man skrive et 10 sider langt innlegg, trykke en side back, så en tilbake igjen og det man har skrevet er der fortsatt. I IE loader en ny side hver bidige gang, dødsirriterende.. FUCK IE!
Det skjer ikke på alle sider nei, og uansett så har jeg alltid lært meg å bruke copy/paste flittig. Vet aldri hva som kan skje, og da har jeg alltid backup.
Har mer med at du ikke gidder å skifte enn at du syntes IE er bedre enn Opera.
- Skyt her -
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg surfer raskere med IE enn med Opera enkelt og greit. Jeg har Opera faktisk, men bruker den bare av og til for å sjekke enkelte sider. Har Firefox også om du lurer.
_Adler_

Post by _Adler_ »

R wrote:Digger fram og tilbake mulighetene kontra IE.. I opera kan man skrive et 10 sider langt innlegg, trykke en side back, så en tilbake igjen og det man har skrevet er der fortsatt. I IE loader en ny side hver bidige gang, dødsirriterende.. FUCK IE!
Helt enig! Den funksjonen der er veldgi nyttig, i alle fall hvis en er mye innpå div. forum osv. Kan jo lage en haug med poster og trykke tilbake som en vil og fortsette å skrive i hver av dem :)
Er slik i Firefox også, ikke bare i Opera.
Yamaha Aerox 2004

Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Da har jeg lagt inn nyeste versjon av Opera. Goddamn, dette er jo leketøy for unga :lol: Sitter og leker meg med voice commands. Sexy stemme på hu dama :smt044
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Gixxerman wrote:Jeg surfer raskere med IE enn med Opera enkelt og greit. Jeg har Opera faktisk, men bruker den bare av og til for å sjekke enkelte sider. Har Firefox også om du lurer.
heh, hvordan får du til det?

AtW
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har jo nå gitt Opera en second chance, og jeg skjønner selvsagt hvorfor folk velger denne, men jeg må prøve den en god stund før jeg vet om det er noe for meg. Satans mye leketøy som jeg vil kalle det, og alle disse tingene må man jo lære seg, om ikke blir det jo ingen snarvei om man må sjekke kommandoene hele tiden. Akkurat nå vet jeg ikke helt hva som har skjedd med voice command greia her, for den funka utmerket for kort tid siden, men plutselig vil den ikke lystre. Sier: "Opera Check Mail", men får til svar at "Sorry, I did not understand". Har prøvd i ulike toneleier, men det hjelper heller ikke. Enkelte andre voice commands tuller den også med.

Noen som forresten vet om man må legge inn en eller annen plugin for å få hun dama til å lese norsk óg andre språk når man sier: "Opera Speak"(etter å ha markert en tekst) ?
Var veldig artig forøvrig å høre hun prøve seg på norsk tekst. Var som å sitte foran Amiga 500 igjen :lol:
_Adler_

Post by _Adler_ »

Skal du ha en enkel og grei nettleser uten for mye dill og dall tar du og velger Firefox :D
Var en feil som var igjen fra Mozilla Suite med at den til tider bruker mye ressurser. Dette har blitt rettet opp i 1.5, som nå forøvrig er ute som beta 1.:D
Gixxerman: Hva syns du om Firefox da?
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply