Har prøvd dette selv, og du verden for en forskjell!
Andre fordeler som ikke står nevnt at dette er positivt for motorolje, drivstoff forbruk og bremseegenskaper!
http://www.webbikeworld.com/r4/spiffy-spokes/
Rett og slett fantastisk!
Må ha produkt for posøren, og de som VET hva som gjelder!
Må ha produkt for posøren, og de som VET hva som gjelder!
It is better to exist unknown to the law.
Re: Må ha produkt for posøren, og de som VET hva som gjelder!
Wow! Disse MÅ jeg ha på Ducatien!
Northman: kjøpe og sette på sykkelen til Morten?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Nei, jeg har noen andre planer for denRH racing wrote:Northman: kjøpe og sette på sykkelen til Morten?

nei, jeg er veldig fornøyd med dem i allefall... hjalp å jeg slapp å avbalansere hjula min...vibrasjon forsvant med en gang...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- Kenneth Waal
- MC: 09 Suzuki GSXR-600 Fulleffekt
Jeg kjørte "Uppsala run" 3 minutter bedre enn Ghost RIder med disse.
Dress for the crash , not the ride! 
GSXR-600

GSXR-600
From "H.H.": "These things are so great, I decided to even put them on my BMW 330i. Sure it's a car, but I figured that if Casey Stoner is using this at MotoGP level, then I should benefit from it too for my daily commute.
The first issue was replacing my 18 inch light alloy wheels with something spoked. Luckily for me my neighbour's kid didn't mind me exchanging him for his wheels off his Datsun B210. Sucker! Those steel rims were a bit dented, but with the help of a ball peen hammer they look as good as new (at night in the fog). Next stop was Pep Boys for a set of spoked plastic chrome hubcaps, then I was all set to mount the Spiffy Spokes.
All I can say is wow. The difference in performing is outstanding. I never knew a BMW could drive like this! The only downside is some joker keeps putting baseball cards in my spokes. Ah well, I still give this product a 9.5/10. Thanks for letting me know about this webBikeWorld!"

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Oi! Hadde ikke tenkt på å bruke det på bilen engang.
Lurer på om det halverer drivstoff forbruket der også, kanskje mer siden man har flere hjul?
Dæven døtte! Detta må prøves!
Lurer på om det halverer drivstoff forbruket der også, kanskje mer siden man har flere hjul?
Dæven døtte! Detta må prøves!