Noen her som har fått godkjent sykkel med turbo?
Har en 92 gsxr 750 med turbo og har vært så heldig og blitt stoppet av biltilsynet! Noen som har vært gjennom dette før og fått sykkelen godkjent? Eventuelt noen som vet hvor man får tak i papirer på hvor mye effekt sykkelen er godkjent med så man kan bremse den til innenfor grensen?
Godkjenne gsxr med turbo
Re: Godkjenne gsxr med turbo
Har dessverre ingen gode råd, men håper du får ordnet det.
Hold oss oppdatert på hva som skjer? Kan være en nyttig erfaring for flere
Hold oss oppdatert på hva som skjer? Kan være en nyttig erfaring for flere

It is better to exist unknown to the law.
Re: Godkjenne gsxr med turbo
kan du garantert glemme i den norske stat, dem vil gjerne ha pengene dine for avgiften, men får ikke godkjent sånnt her...
men så lenge du nå har blitt stoppet uten godkjent kjøretøy er sykkelen svartelistet fra godkjenninger.. hatt en del problemer med dette med biler på jobben. vi har godkjent flere biler med turbo, men får ikke godkjent identiske biler pga blitt stoppet av di blåkledde føre det er søkt/og eller godkjent med turbo....
men så lenge du nå har blitt stoppet uten godkjent kjøretøy er sykkelen svartelistet fra godkjenninger.. hatt en del problemer med dette med biler på jobben. vi har godkjent flere biler med turbo, men får ikke godkjent identiske biler pga blitt stoppet av di blåkledde føre det er søkt/og eller godkjent med turbo....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Re: Godkjenne gsxr med turbo
Antar det å skru fra hverandre hele greia blir for mye jobb, men nå demonterer vel heller ikke UV sykkelen for å komme til å se at det er en turbo der?
Kunne vært en idé å skru ned trykket osv? Hvis de ikke ser at det er noe galt, og kan ikke måle/høre/synse at noe er feil burde det vel være ok? Ser for meg at det blir et problem, de kan være vanvittig pirkete. Spesielt hvis de har lagt merke til deg for et eller annet ugunstig. :\
Lykke til!
Kunne vært en idé å skru ned trykket osv? Hvis de ikke ser at det er noe galt, og kan ikke måle/høre/synse at noe er feil burde det vel være ok? Ser for meg at det blir et problem, de kan være vanvittig pirkete. Spesielt hvis de har lagt merke til deg for et eller annet ugunstig. :\
Lykke til!
It is better to exist unknown to the law.
Re: Godkjenne gsxr med turbo
ganske lett og se for den er bygget som street fighter. så mistet skiltene pga turbo.
Klart det er en mulighet og bare skru av kittet og sette det på igjen,men hadde vært morro og prøvd og få godkjent den. sykkelen er også godkjent i vognkort med 2000mod r1 bremser så i teorien burde det kanskje være mulig og få godkjent den med litt mer effekt?
Klart det er en mulighet og bare skru av kittet og sette det på igjen,men hadde vært morro og prøvd og få godkjent den. sykkelen er også godkjent i vognkort med 2000mod r1 bremser så i teorien burde det kanskje være mulig og få godkjent den med litt mer effekt?
Re: Godkjenne gsxr med turbo
Prosjektet med og få den godkjent har stått litt stille i det siste ettersom jeg sliter med og finne papirer på hvor mye effekt sykkelen er godkjent med.
Innspill vil bli satt stor pris på hvis det er noen som vet eller har forslag på hvordan jeg kan få tak i papirer
Innspill vil bli satt stor pris på hvis det er noen som vet eller har forslag på hvordan jeg kan få tak i papirer

Re: Godkjenne gsxr med turbo
Står ikke det i vognkortet da?
Re: Godkjenne gsxr med turbo
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... w_1992.php
Dette er vel i motoren...
Skal den på rulla er det jo på hjulet.
http://www.suzukicycles.org/GSX-R-serie ... 50_b.shtml
Ser flere nevner 108hk på hjulet.
Dette er vel i motoren...
Skal den på rulla er det jo på hjulet.
http://www.suzukicycles.org/GSX-R-serie ... 50_b.shtml
Ser flere nevner 108hk på hjulet.
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002