Deilig å kjøre sykkel igjen. Blek vårsol og 8-9 grader. Tørre fine veier for det meste. Tok det piano for jeg var jo omtrent like bevegelig som Maggie Simpson i bobledress.
Kjørte i skinnjakke og tekstilbukse med boblefor inni, ble faktisk varmt

Optimistbzzlink wrote:Hentet ut sykkelen fra vinterlagring i ettermiddag, og kjørte en times tid.
Deilig å kjøre sykkel igjen. Blek vårsol og 8-9 grader. Tørre fine veier for det meste. Tok det piano for jeg var jo omtrent like bevegelig som Maggie Simpson i bobledress.
Kjørte i skinnjakke og tekstilbukse med boblefor inni, ble faktisk varmtEneste problemet jeg hadde er at halsvarmeren min ikke er vindtett så i over 60 ble det kaldt etterhvert. Får stikke innom å kjøpe en bedre en, noen som har noe tips?
Denne fungerer fint! http://www.monsterbike.no/Default.aspx? ... ctID=91982bzzlink wrote:Hentet ut sykkelen fra vinterlagring i ettermiddag, og kjørte en times tid.
Kjørte i skinnjakke og tekstilbukse med boblefor inni, ble faktisk varmtEneste problemet jeg hadde er at halsvarmeren min ikke er vindtett så i over 60 ble det kaldt etterhvert. Får stikke innom å kjøpe en bedre en, noen som har noe tips?
Du skal være betenksom, bilisene er ikke vant til å se etter motorsykler.stonescar wrote:Som småfersk fører er jeg alltid litt betenksom på starten av sesongen...![]()
Til dere litt mer rutinerte:
Når anser dere at det er trygt å kjøre? Hva ser dere etter? Tips? Forholdsregler?