Da var det min tur :( :evil:
Da var det min tur :( :evil:
Her er min historie... kjørte hjem fra skolen som jeg gjør hver dag.. bestemte meg for å ta den lange turen pga glad for at jeg kan kjøre igjen pga lav km de siste dagene mens jeg har venta på service... så kjører jeg bak noen gamlinger.. kommer bil fra venstre så jeg ser om de holder vikeplikta si, med en gang jeg tar blikket fram igjen så står bilen foran nærmest stille og jeg klemmer da inn frambremsa som reaksjon... da går jeg opp på framhjulet og over... syklen lander med vindskjermeen først og meg i mellom erller noe sånt gikk egentlig så fort at jeg ikke fikk med meg alt... også etter vi har landa så hører jeg firetakteren dø sakte ut... mens jeg lurer på hva faen som skjer også kommer det noen gamlinger ut av bilen og spør om det går bra osv... litt irriterende folk egentlig hvertfall dama som gjentok 500 ganger "Det var ikke vår skyld" mens jeg tenker mer på hvor mye dette koster og driter i at jeg faktisk har det vondt.. merka ikke det før mye senere da jeg var på vei hjem igjen...
Skader: venstre speil litt ripete på baksiden og fløtt om på styre helt... girkassa har blitt litt gay, fothvileren er skada på venstra side.. håndtaket bakpå hekken er rippete, og blinklyset også
skader på meg: Vesntra lår blir nok et blåmerket
høyre kneet mitt har et diger sår og kjenner som noen egentlig bare har tatt ei slegge og slått meg også høyre albuet er litt herpa...
jævla synd at dette måtte skje nå med helt ny sykkel og greier... ikke noen skader på bilen for jeg råkte den ikke heldigvis...
hvorfor de stoppa? fotgjenger ... sa de, jeg så ingen så jeg lurer på om de sa det bare pga de var redde for å kjørte på fartsdumpen
Skader: venstre speil litt ripete på baksiden og fløtt om på styre helt... girkassa har blitt litt gay, fothvileren er skada på venstra side.. håndtaket bakpå hekken er rippete, og blinklyset også
skader på meg: Vesntra lår blir nok et blåmerket
høyre kneet mitt har et diger sår og kjenner som noen egentlig bare har tatt ei slegge og slått meg også høyre albuet er litt herpa...
jævla synd at dette måtte skje nå med helt ny sykkel og greier... ikke noen skader på bilen for jeg råkte den ikke heldigvis...
hvorfor de stoppa? fotgjenger ... sa de, jeg så ingen så jeg lurer på om de sa det bare pga de var redde for å kjørte på fartsdumpen
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
mellom 70-80 år.. og bilder gidder jeg ikke styret med nå... det betyr at jeg må gå... og gå = vondt
hvor mange har tryna nå da? er vi snart oppe i 5 eller noe sånt? meg, trulso, doffen tryna han?, kristiansen, meg også var det vel en annen også
og mil0, jeg har ny sykkel jeg også... eller hadde.. ifølge verksted kan skadene komme opp i 20 000
hvor mange har tryna nå da? er vi snart oppe i 5 eller noe sånt? meg, trulso, doffen tryna han?, kristiansen, meg også var det vel en annen også

og mil0, jeg har ny sykkel jeg også... eller hadde.. ifølge verksted kan skadene komme opp i 20 000
steike, det er kjipt når enn nettopp har fått sykkelen!.. eg er alltid forsiktig med frambremsa, om eg ikkje må bruke den så bruker eg heller bakbremsa!, og så om eg får sladd så har no det hit-til gått bra, men eg tryna en gang på en scooter som det omtrent berre var frambremse på, og var i rundt 50 km/t men det var ikkje ett deiligt fall! og etter det så har eg vert redd å bruke frambremsa for masse spesielt på vått føre!. og når en tryner så er det jo nett som på film, ting skjer kjempe fort!!!ifølge verksted kan skadene komme opp i 20 000
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
typsik, når du er så gammel bure man ikke kjøre..Kriz wrote:mellom 70-80 år.. og bilder gidder jeg ikke styret med nå... det betyr at jeg må gå... og gå = vondt
hvor mange har tryna nå da? er vi snart oppe i 5 eller noe sånt? meg, trulso, doffen tryna han?, kristiansen, meg også var det vel en annen også![]()
vi er vertfall en del ja...
skadene på min kom oppi 62 000.. fatter ikke at d går an.... overpris hvor..
Hvis det ikke var dems feil kunne de vel stukket fra stedet.. Hater folk som henger rundt meg når jeg har snørra... En gang ringte noen snuten og da klikka jeg. "Hvis dere absolutt må bry dere så ring ambulanse og ikke politi da" sa jeg... Om jeg ligger der kvesta så greit, hjelp meg... Men stikk til helvete når dere ser at alt har gått bra og la meg slite med mitt uten at ørten biler skal stoppe og spørre om det gikk bra og uff og huff.
Føler med deg i denne vanskelige tid. Har selv vært der. Det er en prøvelse, men man kommer styrket ut av det... helt seeeriøst as
Føler med deg i denne vanskelige tid. Har selv vært der. Det er en prøvelse, men man kommer styrket ut av det... helt seeeriøst as

Last edited by R on 28 Sep 2005 16:29, edited 1 time in total.
-
Jaja men var jo på en måte demmes feil siden de bråstoppa også hvis jeg hadde svimt av og liggi å blitt kvelt av mitt eget spy så kunne de bare dratt?
De var ikke en gang borti deg, så å få til en sak på dette er umulig.. dessuten om du hadde kjørtpå den bakfra hadde de forsatt vert din feil..
for alt de trenger å si er f.eks d var en fugel i veien.. dritt d dær ass, men umulig å få noen beviser på at de bremset uten grunn.. vet akkuart hvordan det er, var noe av d samme som skjedde med meg
for alt de trenger å si er f.eks d var en fugel i veien.. dritt d dær ass, men umulig å få noen beviser på at de bremset uten grunn.. vet akkuart hvordan det er, var noe av d samme som skjedde med meg
-